Cu o medie de 13 locații noi deschise lunar și peste 1.650.000 de clienți care trec pragul cafenelelor 5 to go în fiecare lună, brandul a depășit cu 5% cifra de afaceri estimată pentru anul acesta și înregistrează o creștere de 55% față de rezultatele obținute anul trecut.

Totodată, meniul de vară din cafenele, care include gama Summer Crush în 3 variante (Vanilla Crush, Strawberry Crush și White Chocolate Crush) a înregistrat anul acesta o creștere de vânzări de 30%, iar dintre produsele disponibile în zona de retail, vedetele momentului sunt minisiropurile de 50 ml cu diverse arome și noul produs ready to drink Italian Sparkling Espresso, pe bază de cafea 100% arabica, ușor acidulat.

5 to go anunță și o îmbunătățire a mediei de bon, care a atins 12,6 lei la nivel național și ajunge chiar la 16 lei în anumite zone din țară.

„Fiecare nou record setat de 5 to go este pentru noi mai mult decât o realizare internă de care suntem mândri și recunoscători. Este înainte de toate o confirmare a potențialului enorm pe care îl are un brand 100% românesc, început de la zero, în care am crezut și pe care l-am dezvoltat zi de zi, vreme de 8 ani. Aceste rezultate sunt o surpriză plăcută mai ales pentru că vin într-un context economic provocator, care a adus creșteri de prețuri și a impus o adaptare sau chiar resetare a obiceiurilor de consum. Cu toate acestea, am reușit să ne menținem ritmul alert de creștere, iar a doua parte a anului se preconizează chiar mai productivă decât prima, astfel că ne așteptăm să depășim bugetul estimat și să ajungem la 150 de cafenele deschise în 2023. Se remarcă și o estompare a crizei forței de muncă, ceea ce nu poate fi decât o veste extrem de bună“, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Din cele aproximativ 500 de unități 5 to go din România, cifră pe care brandul își propune să o dubleze în următorii 4 ani, 64 au fost deschise anul acesta, la care se adaugă 33 de locații renovate.

5 to go deține deja și 5 locații dedicate zonei drive, cu vizibilitate crescută pe drumurile naționale, accesibile unui nou segment de consumatori: șoferii care își doresc să savureze o cafea de calitate ori alte băuturi răcoritoare și gustări delicioase la prețuri corecte, care să le asigure energia până la destinație.

„Semnăm lunar aproximativ 13 noi contracte de franciză, iar 97% dintre contractele deja active au fost prelungite, ceea ce dovedește eficiența acestui model de business și valoarea parteneriatelor pe care am reușit să le construim cu francizații noștri. Comunicăm îndeaproape cu fiecare antreprenor și acționăm ca o echipă, pentru a ne asigura că toate locațiile respectă standardele 5 to go și oferă clienților experiențe pozitive de consum.

Pe lângă deschiderea de noi unități, lansări de produse și consolidarea prezenței în retail, pregătim multe alte suprize pentru clienții noștri în perioada următoare“, completează Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

Expansiunea la nivel național se traduce prin prezența 5 to go în aproximativ 97 de orașe și a fost marcată și prin deschiderea în luna iulie a primului flagship store la Brașov, iar extinderea pe piața internațională continuă conform obiectivelor setate.

În Ungaria există deja 5 locații 5 to deschise sau în curs de amenajare și deschidere, iar în urma unor analize riguroase vor fi testate treptat și alte piețe, pe lângă Marea Britanie, Franța și Belgia, unde brandul 5 to go este deja prezent.