Suntem în 2017 și lumea vorbește din ce în ce mai puțin la telefon, dar petrece din ce în ce mai mult timp comunicând în alte feluri, în special prin aplicații de mesagerie instant. Uneori pare un chin să telefonăm o persoană cunoscută, darămite să stăm la conversații cu persoane pe care nu le cunoaștem, doar pentru a primi o pernă în plus sau pentru o masă lăsată în fața ușii.

AavGo asta vrea să schimbe la hoteluri - modul în care interacționăm cu personalul responsabil de roomservice. Compania vrea să doteze camerele din diverse lanțuri hoteliere cu iPad-uri cu aplicații speciale pe care oaspeții să le folosească pentru a comanda din meniul de roomservice sau pentru a face diverse cereri.

Până de curând, AavGo permitea comunicarea doar între angajați dar, începând de săptămâna aceasta, compania a anunțat extinderea serviciilor și către oaspeți. În primă fază, aplicația va fi disponibilă în camerele din cinci lanțuri hoteliere.

”Încercăm să eliminăm nevoia de a telefona și de a suna la recepție. Dacă un client are nevoie de orice fel de serviciu din partea hotelului, poate să îl ceară prin intermediul tabletei”, a declarat Mrunal Desai, co-fondatorul aplicației, pentru TechCrunch.

Pentru a implementa serviciul, hotelurile trebuie să plătească 5 dolari pe lună pentru fiecare cameră dotată cu iPad. Compania speră să ajungă să fie prezentă în 50 de locații până la finalul acestui an, iar până în decembrie 2018 vrea să fie în 500 de hoteluri. În urmă cu câteva luni, hotelul a încheiat o rundă de finanțare în urma căreia a strâns 1 milion de dolari.