Google a dat startul înscrierilor pentru concursul său de studiouri independetnte de jocuri pebtru mobil. Google Indie Games Constest va avea loc pe 16 februarie la Londra. Până atunci, cei care doresc să participe sunt invitați să completeze un formular de înscriere, aici. Data limită de depunere a aplicațiilor este 31 decembrie.

screen-shot-2016-11-24-at-14-31-00

În ultimul an, Google a acordat o atenție specială dezvoltatorilor de jocuri indie, pentru a scoate în evidență inovațiile pe care le aduc. Programul Indie Corner sau evenimente precum Google Play Indie Games Festivals în America de Nord și Coreea au pus în prim-plan dezvoltatorii de jocuri indie.

Ca parte a acestui efort, Google aduce concursurile Google Play Indie Games și în Europa, inclusiv în România. Competiția va identifica cei mai buni dezvoltatori de jocuri indie din țările în care se desfășoară și le va oferi premii care să le evidențieze creațiile în fața experților și gamer-ilor din lumea întreagă. Înscrierile au început în această săptămână și se vor închide la 31 decembrie 2016.

În competiția Google Play Indie Games pot intra companiile de dezvoltare de jocuri din țări precum Cehia, România,  Norvegia, Turcia sau Suedia (lista țărilor eligibile aici). Companiile trebuie să aibă până la 15 angajați (full time) și să fi publicat un joc în Google Play după 1 ianuarie 2016. Dacă jocul urmează să fie lansat în curând, dezvoltatorul poate intra în concurs înregistrând o variantă “private beta” a lui.

Programul concursului:

screen-shot-2016-11-24-at-14-30-44

După analiza propunerilor, vor fi aleși până la 20 de finaliști, pe baza gradului de inovație, divertisment, design, calitate a tehnicii și producției. Aceștia își vor prezenta jocurile într-un eveniment public care va avea loc la Londra pe 16 februarie 2017, unde audiența va alege cele 10 jocuri care vor intra runda finală. Ierarhia finală va fi stabilită de un juriu format din experți din industria de gaming. Sunt „puse la bataie” mai multe premii, de la bilete la Google I/O 2017 și alte evenimente de top ale industriei de gaming până la campanii pe YouTube în valoare de 100.000 euro.

Mai multe informații puteți găsi aici.