Adobe Systems a ajuns la o înțelegere de achiziționare a companiei de ecommerce Magento pentru 1.68 miliarde de dolari, câștigând, astfel, o cotă mai mare din piața industriei digitale de la competitorii Salesforce.com și Oracle.

Compania creatoare a software-ului Photoshop face a treia achiziție majoră pentru a crea un sistem end-to-end pentru design al reclamelor digitale, construire de site-uri ecommerce și alte experiențe online ale clienților, precum și de finalizare a tranzacțiilor, a afirmat compania într-un comunicat.

Adobe a declarat că integrarea produsului ”Magento Commerce Cloud” în portofoliul ”Adobe Experience Cloud” va oferi o singură platformă pentru clienții B2B și B2C. Tehnologia open source de care dispune Magento este utilizată de peste 300.000 de dezvoltatori și oferă extensii preconstruite pentru plăți, transport, taxe și logistică.

După finalizarea tranzacției, Adobe va avea acces la clienții din clasa de mijloc ai Magento și la companiile mari. Directorul general al Magento, Mark Lavelle, a declarat că vânzarea va accelera progresul companiei și va reflecta o viziune comună între cele două companii, care au fost partenere înainte de tranzacție. Lavelle va continua să conducă echipa Magento ca parte a afacerii Adobe Digital Experience, raportând lui Brad Rencher, vicepreședinte executiv și director general al Adobe, a anunțat acesta din urmă, într-o declarație pe blogul Adobe.