Pe 14 octombrie, opt startup-uri românești din industrii creative și ICT vor concura pe scena Get in The Ring, evenimentul de pitching care sprijină şi finanţează cele mai inovatoare startup-uri.

visual GITR

Get in the Ring România este etapa naţională a unui eveniment de pitching cunoscut în întreaga lume şi pune la bătaie premii în valoare de 5000 de euro, oferite de Banca Transilvania afacerilor din domeniul artă, design, arhitectură, modă, tehnologie sau new media, care pot avea impact şi la nivel global. Evenimentul este organizat în cadrul Creative Est #2, festivalul regional dedicat industiilor creative Est-Europene.

Premii de 5000 de Euro pentru startup-uri din industrii creative

Dacă ai un startup cu o idee de business scalabilă din domeniile specifice industriilor creative, înscrie-te în competiție până pe 9 octombrie, completând un scurt formular online. Ai oportunitatea de a-ți face startup-ul cunoscut, de a primi feedback valid de la profesioniști cu experiență și de a ajunge în etapa următoare a competiției.

GITR 2015

Criteriile care vor fi luate in considerate în selectarea aplicației se referă la calitatea de startup a aplicantului (compania trebuie să aibă maxim 8 ani de activitate) şi se va ţine cont ca produsul să fie inovator și cu potenţial pentru piața globală.

Get in The Ring este o platformă de networking și finanțare la nivel internațional, oferind participanților oportunitatea de a interacționa cu investitori și fonduri de investiții europene, startup-ul câștigător urmând să reprezinte România direct în finala internațională de anul viitor. Opt startup-uri vor fi selectate și se vor confrunta față în față în sesiuni a câte cinci runde de pitching, de treizeci de secunde fiecare, în care vor încerca să convingă juriul de potențialul de business al ideii lor.

Aflat la a treia ediție națională, Get in The Ring are loc vineri, 14 octombrie, la ARCUB Gabroveni şi face parte din programul festivalului Creative Est. Evenimentul își propune să aducă în fața publicului startup-uri românești ale căror povești sunt dovada unui  val de antreprenori români care construiesc business-uri inovatoare în zona de industrii creative și ICT, consolidează și inspiră comunități.

Câștigătorul competiției va fi ales cu ajutorul juriului, care va puncta cel mai bun pitch, iar finalistul Get in the Ring Romania va merge direct în finala internațională, primind și un premiu de 3.000 de Euro. Premiul al doilea este în valoare 1.500 de Euro, iar premiul al 3-lea valorează 500 de Euro, toate fiind oferite de Banca Transilvania.

La ediția de anul trecut a competiţiei s-au înscris peste 70 de startup-uri, competiția fiind câștigată de Skeptic Dog Animation, studio de animație 2D – la categoria light weight (start-up-uri evaluate sub 1 milion Euro) și de Symme3D, companie fondată în 2015 care a creat prima platformă multifuncțională pe sistem delta din România – la categoria middle weight (start-up evaluat peste 1 milion Euro).