Academia inventeaza.ro lansează proiectul „Burse educaționale în domeniul Roboticii – 10 pentru 10”

Proiectul are ca scop principal susținerea tinerilor de excepție care au încheiat anul școlar 2015-2016 cu nota 10 pe linie, în vederea participării gratuite la cursurile de robotică oferite de Academia inventează.ro pentru deprinderea de noțiuni practice de programare, robotică, electronică și mecanică.

În cadrul proiectului vor fi oferite un număr total de 10 burse, reprezentând contravaloarea unui Curs de Robotică, Electronică și Programare pentru Copii și Adolescenți.

Finanțarea se asigură din sursele proprii ale programului pentru susținerea tinerilor în vederea deprinderii de competențe în domeniul IT/Robotică.

Confirmarea și rezervarea locului se face numai în ordinea încheierii /semnării contractului. La semnarea contractului sunt necesare următoarele documente în copie xerox, în două exemplare: carnet de note vizat din care să reiasă situația școlară (10 pe linie) și diplomă de merit sau premiu (dacă este cazul).

  • Capacitate: 10 locuri.
  • Se adresează exclusiv elevilor care au media generală 10 (nu FB)-adică din clasele V-XII.
  • Nu include kit-ul robotic și laptop-ul necesar pentru programarea robotului.
  • Data limită de înscriere este 15 septembrie 2016.
  • Cursurile vor avea loc în perioada 26 septembrie 2016 – 12 februarie 2017.
  • Înscrierile se pot face aici.

Academia inventează.ro este un program educațional „before & after school” de tip STEAM*, care are la bază deprinderea de noțiuni practice de programare, robotică, electronică și mecanică. Acesta îmbină utilizarea tehnologiei cu joaca educativă și este complementar cunoștințelor dobândite la școală de copiii cu vârste cuprinse între 7 și 17 ani.

*Acest program este dezvoltat pe baza conceptului educațional de tip STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics), având o abordare interdisciplinară și aplicată. Fiind o activitate complementară programului școlar obligatoriu, scopul principal al acestuia este acela de a învăța ținerii cum să pună în aplicare, în viața de zi cu zi, cunoștințele dobândite la școală. astfel, STEAM integrează cele cinci discipline într-o paradigmă de învățare care corespunde cerințelor prezente sau viitoare ale lumii reale.

Puteți vedea în timp real cum este la Atelierele de Robotică,

pe Facebook, aici.
pe Instagram, aici.



Citeste si