- 12 Aprilie 2018
Aplicații pe care trebuie să le folosească orice antreprenor
Comunicarea eficientă este esențială pentru operațiunile zilnice ale afacerilor mici. O să trecem peste aplicații precum Skype sau Slack și o să vorbim despre altele două mai puțin cunoscute, dar care pot îmbunătăți productivitatea în compania ta.
AddapptCaracteristici: Addappt facilitează gestionarea contactelor. Oferă partenerilor de business, prietenilor și familiei posibilitatea de a-și actualiza informațiile din agenda ta, cu condiția să utilizeze și ei aplicația. De asemenea, poți să organizezi contactele în grupuri și să trimiți mesaje prin intermediul aplicației.
Preț: Aplicația este gratuită pentru utilizatorii iOS și Android.
FuzeCaracteristici: Fuze este o aplicație de video-conferință care facilitează întâlnirile online pentru toate dispozitivele și sistemele de operare, inclusiv iPad-urile și tabletele precum Samsung Galaxy. Oferă video în calitate HD și audio clar, este ușor de configurat și de descărcat.
Preț: Antreprenorii pot contacta compania pentru o ofertă de preț.
Timpul este cel mai valoros bun al unei companii, iar cu aplicația potrivită poți avea o gestionare eficientă a timpului. Asta te va ajuta să îți organizezi programul și să te concentrezi asupra celor mai importante sarcini.
RescueTimeCaracteristici: Urmărește timpul petrecut pe aplicații și site-uri și îți trimite rapoarte și date detaliate pe baza activității tale. Asta îți oferă o imagine clară a modului în care ți-ai petrecut ziua și care sunt aplicațiile care îți mănâncă cel mai mult timp. Aplicația rulează pe Mac, PC, Android și Linux.
Preț: RescueTime Lite este gratuit. Versiunea premium vine cu mai multe funcționalități, inclusiv alerte, posibilitatea de a bloca site-urile care îți distrag atenția, rapoarte și filtre mai detaliate. Aceasta are două pachete de plată: 72 $ / an cu primele 4 luni gratuite și 9 $ / lună. Poți încerca versiunea premium în mod gratuit timp de 14 zile.
TripItCaracteristici: TripIt îți centralizează planurile de călătorie într-un singur itinerar principal pe care îl poți accesa în orice moment, pe orice dispozitiv, indiferent de site-ul pe care ai cumpărat biletul. Utilizatorii trebuie să trimită toate e-mailurile de călătorie către TripIt, iar aplicația preia totul. Poți, de asemenea, să verifici orele de plecare și întârzierile, să găsești indicații de orientare către aeroport și informații despre vreme.
Preț: Aplicația de bază este gratuită. TripIt Pro costă 49 $ pe an, iar TripIt for Teams pornește de la 29 $ / lună pentru un grup de până la 10 utilizatori. Ambele pachete vin cu o perioadă de testare gratuită de 30 de zile. Aplicația funcționează pe dispozitive iPhone, iPad, Android și Windows Phone 7, precum și Mac-uri și PC-uri.
Ca să poți urmări toate sarcinile la care lucrezi împreună cu echipa, ai nevoie de niște aplicații la care să aibă acces toți membrii, să poată urmări și edita informațiile.
ASANACaracteristici: Dacă ești în căutarea unei aplicații care să îmbunătățească colaborarea dintre angajați, Asana este o variantă potrivită. Aplicația web și mobilă îți permite să vezi toate sarcinile și proiectele și să urmărești progresul acestora. În plus, poți să distribui notițe, să încarci fișiere și să comunici fără a fi nevoie de e-mail. Asana se integrează, de asemenea, cu Google Drive și cu Dropbox pentru a atașa fișiere, și cu Slack pentru comunicare.
Preț: Versiunea de bază Asana este gratuită pentru o echipă de maximum 15 membri. Versiunea premium costă 9,99 $ per membru / pe lună, fără limită pentru numărul de membri și include funcții avansate. Aplicația este disponibilă pentru descărcare gratuită pe iOS și Android.
TrelloCaracteristici: Trello este o aplicație de project management ușor de folosit, care urmărește fluxul de lucru al echipei tale. Aici poți adăuga membri, comentarii, fișiere, liste de sarcini, termene limită și etichete pentru a face înregistrările cât mai descriptive. Ori de câte ori schimbați o înregistrare, Trello trimite o notificare către fiecare membru prin e-mail și pe dispozitivele mobile.
Preț: Aplicația este gratuită pentru utilizare pe web și pentru dispozitivele iOS și Android.
Versiunea Business Class costă 9,99 $ per utilizator / lună și include funcționalități suplimentare, inclusiv integrarea cu aplicații precum Slack, Dropbox și Evernote. Versiunea Enterprise costă 20,83 $ per utilizator / lună și este destinată companiilor mari care gestionează mai multe echipe în Trello. Această versiune oferă conturi specializate și securitate suplimentară.