Black Friday 2018 la Bonami: ce cumpărături au făcut românii

Bonami, magazinul online cu mobilă și decorațiuni interioare, a înregistrat o creștere cu 75% a vânzărilor în România față de anul trecut, cu ocazia organizării a două weekenduri consecutive Black Friday.

Vânzările Bonami de Black Friday 2018 au atins 230.000 de euro.

Cifra înregistrată pe toate piețele unde Bonami este prezent (Cehia, Polonia, Slovacia, România și Ungaria) se ridică la 1.500.000 de euro. Aceasta înseamnă o creștere cu 60% față de anul trecut și depășește cifrele prognozate inițial de companie.

Află totul despre Black Friday 2019 la eMAG, evoMAG, Altex, Flanco și alții.

Black Friday la Bonami - ce au cumpărat românii

În topul preferințelor românilor au fost produsele textile, în special așternuturile și covoarele. Comanda cea mai mare a avut o valoare de 12.000 lei și a reprezentat piese de mobilier. Pe perioada celor două evenimente Black Friday s-au efectuat comenzi conținând peste 10.000 de produse.

Obiceiuri de cumpărare de Black Friday 2018

Majoritatea comenzilor, 55%, au fost plasate de pe telefonul mobil, iar din acestea un procent de 10% din aplicație. 75% dintre vizitatori au accesat magazinul online tot de pe dispozitive mobile. Cu ocazia campaniilor special create, s-au înregistrat pe site sute de noi clienți, iar traficul a crescut cu 40%. Cele mai multe comenzi s-au înregistrat vineri, între orele 8-10 și duminică între 19-22.



Citeste si