BMW vrea să introducă un serviciu de abonament auto

În contextul în care serviciile de ridesharing și smartphone-urile transformă piața auto, companiile încearcă să se adapteze la noile condiții. Se vehiculează că BMW inițiază un program pilot, prin care introduce abonamentul auto.

BMW intră în afacerea cu abonamente auto. Oficialii companiei au vorbit anterior despre lansarea unui program pilot pe bază de abonamente, dar nu au oferit alte detalii în afară de faptul că ar fi planificat pentru acest an. Acum, o sursă a declarat pentru Bloomberg că programul va începe în Nashville, Tennessee, chiar de săptămâna viitoare. Serviciul este numit Access by BMW și va fi disponibil prin intermediul unui dealer auto local, începând cu 2 aprilie, potrivit sursei.

Această versiune de abonament de la BMW este similară celor oferite deja de Cadillac și Volvo. Aceste planuri de abonamente auto le oferă utilizatorilor posibilitatea de a-și schimba modelele de mașini mai des decât ar putea să o facă dacă au un contract de leasing obișnuit ori au achiziționat mașina, iar plata lunară include, de obicei, asigurarea și întreținerea, împreună cu taxa de închiriere.

Pe măsură ce segmentul de ridesharing devine tot mai accentuat, producătorii auto caută modalități de a se adapta la preferințele consumatorilor tineri. Deși BMW nu a confirmat încă această știre, compania a lansat un alt program de leasing la începutul acestui an, care permite clienților să închirieze autoturismele sau să le folosească printr-un serviciu de ridesharing.

În plus, la mijlocul lunii martie, vă spuneam că Lyft testează un model de abonament lunar pentru utilizatorii săi.



Citeste si