- 31 Ianuarie 2019
Cărți de business scrise de antreprenori de succes
"The Execution Factor" propune o abordare directă a succesului prin identificarea a 5 trăsături pe care le împărtășesc cei care știu cum să-și îndeplinească visurile și să-și atingă obiectivele. Kim Perell este un antreprenor de startup, executiv și investitor de tip angel. Ea arată că abilitatea de a atinge succesul nu se bazează în întregime pe o idee foarte bună, un IQ ridicat sau o diplomă de studii superioare. Perell consideră că abilitatea de a executa face diferența dintre succes și eșec.
Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable, de Seth GodinÎntr-un cadru tipic pentru o fermă, nimic nu ți-ar atrage atenția cum ar face-o o vacă purpurie. Potrivit cărții "Purple Cow" a lui Seth Godin, acesta este secretul strategiilor de marketing de succes - să fii diferit și interesant, să generezi interes și să fii memorabil. Tacticile ordinare sunt pasive și lasă afacerea fără identitate și caracter. Dacă vrei să fii remarcabil și să faci față competitorilor, trebuie să-i surprinzi pe oameni și să-i faci să mai arunce o dată privirea, pentru a se asigura că au văzut bine.
How Successful People Think: Change Your Thinking, Change Your Life, de John C. MaxwellCei mai de succes din lume au un lucru în comun: gândesc diferit față de ceilalți. În "How Successful People Think", John C. Maxwell prezintă 11 moduri specifice de gândire pe care le puteți practica pentru a trăi o viață mai bună, mai fericită și mai reușită. Cartea tratează gândirea ca pe o disciplină: cu cât lucrezi mai mult la dezvoltarea acestor abilități, cu atât vei fi mai bun la ele.
Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen, de Donald MillerIndiferent dacă ești directorul de marketing al unei companii de miliarde de dolari sau proprietarul unei afaceri mici, cartea "Building a StoryBrand" va transforma pentru totdeauna valoarea unică pe care o aduci clienților tăi. Procesul din spatele cărții este soluția autorului de a ajuta companiile să-și clarifice mesajele de marketing și să se conecteze cu clienții. Miller se concentrează pe 7 povești la care toți oamenii răspund și care vor duce la achiziția de clienți.
Outliers: The Story of Success, de Malcolm GladwellÎn "Outliers", Malcolm Gladwell examinează oamenii care au obținut un succes atât de mare, încât iese din sfera experiențelor normale. El explorează factorii care fac diferența între oamenii de succes și cei care nu au reușit. Presărată cu anecdote care identifică preconcepții greșite, cartea lui Gladwell arată că succesul nu este doar o chestiune ce ține de IQ, ci o combinație de muncă asiduă și oportunitate.
Găsești aici și o listă de cărți de leadership, care te ajută să fii mai bun.