- 28 Mai 2019
UPGRADE 100: TikTok își dezvăluie secretele succesului la București
O nouă aplicație social media bazată pe video-uri scurte, produse special pentru platformă, își face tot mai mult loc între giganții Google și Facebook. Aceasta domină acum consumul social media video la tineri și foarte tineri prin Youtube, respectiv Instagram.
TikTok, fostul Musical.ly, are din ce în ce mai mulți utilizatori în regiune, inclusiv în România (estimarea este că a depășit 1 miliard de utilizatori pe plan global, din care peste 200.000 în România).
Vedete social media cu milioane de fani pe platformele „tradiționale”, precum Selly sau Andra Gogan, produc tot mai mult conținut original pentru platforma chinezească și adună, deja, sute de mii de fani acolo.
Elevii pot participa gratuit la UPGRADE 100 prin bursele oferite. Poți să te înscrii aici.
Ai un startup sau o companie și vrei să participi gratuit? Te poți înscrie aici.
Este TikTok o amenințare reală pentru Instagram ori Youtube?Trendurile arată că da. Așa cum s-a întâmplat și în cazul altor jucători globali majori precum Netflix, Facebook, Instagram și mulți alții, locul în care TikTok a fost de acord să facă prima prezentare publică în care să dezvăluie secretele platformei va fi iCEE.fest: UPRGRADE 100 – festivalul care aduce la București peste doar două săptămâni peste 150 de experți din peste 10 domenii majore ale lumii digitale.
TikTok va fi reprezentat de Noel Nuez, omul care se ocupă de dezvoltarea companiei în Spania si America Latină. El va prezenta în prima zi a festivalului, pe 13 iunie. Agenda completă este aici.
Fenomenul social media va fi analizat în profunzime la festival, Google și Facebook anunțând deja o participare-record. Detalii, aici.
Prim adăugarea TikTok, festivalul va oferi participanților tabloul complet al tendințelor în social media. Mai multe detalii despre participarea companiei chineze sunt aici.
Ultimele biletele disponibile sunt listate aici.
iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la Bucuresti peste doar două săptămâni, in perioada 13-14 iunie 2019, pentru al 8-lea an consecutiv, și este realizat cu sprijinul Orange, Nissan, George / BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife, Majoritas Academy și a altor susținători.