- 15 Iulie 2019
Cum să alegi corect specialistul SEO - șapte sfaturi utile
În România, Google este canalul pe care vrei să te asiguri că ai o vizibilitate ridicată, iar pentru a face acest lucru este obligatorie o optimizare făcută în mod corespunzător și de aceea este nevoie de specialiști. România duce lipsă de specialiști în SEO, așa că alegerea unui furnizor cu adevărat profesionist este o misiune dificilă, mai ales pentru companiile care vor să apeleze în premieră la astfel de servicii.
Ovidiu Joița, fondatorul școlii de SEO JediSEO School, și iAgency, agenție de SEO din România, oferă câteva sfaturi utile în ceea ce privește alegerea corectă a unui furnizor de SEO specializat.
„Activitatea de SEO din prezent se intersectează într-o foarte mare măsură cu marketingul online și, cu cât activezi în domeniul competitiv, cu atât strategia devine mai complexă și acțiunile necesare atingerii rezultatelor generează un volum mai mare de muncă.
Alegerea furnizorului pentru serviciile SEO este dificilă în prezent, când Google lucrează constant la algoritmii săi de clasificare, introducând și elemente de inteligență artificială. În prezent, majoritatea «specialiștilor» SEO sunt depășiți de ultimele noutăți ale algoritmilor Google, algoritmi ce au suferit modificări majore în 2014-2015 prin introducerea Indicatorilor de User Experience și Brand. Nu în 2018 sau în 2019 au apărut acești noi factori de SEO, au trecut 4-5 ani”, declară Ovidiu Joița.
Cum să alegi corect o agenție SEOPotrivit fondatorului JediSEO School, agenția SEO sau freelancer-ul trebuie ales și în funcție de competiția existentă într-un domeniu de activitate. Cu cât competiția este mai scăzută, cu atât algoritmul de ranking Google analizează mai puține date, așa că pot avea rezultate pozitive și cei care au rămas la două noțiuni de SEO: optimizarea On-Page și optimizarea Off-Page. Dar într-o piață competitivă, doar aceste lucruri nu te pot ajuta să ajungi în top.
JediSEOSchool.ro, școala de SEOJediSEO School este prima școală de SEO din România, iar cursurile sunt coordonate chiar de Ovidiu Joița, care dorește să-și transmită experiența sa pentru a crea o piață formată cu adevărat din specialiști SEO. Primele două ediții ale cursurilor JediSEO School au atras interesul inclusiv din partea antreprenorilor, dar și a unor specialiști cu experiență în marketingul clasic, din cadrul unor companii foarte mari.
„Cursanții vor învăța care sunt acțiunile necesare pentru ca un site să ajungă în poziții de top în Google, cel mai important motor de căutare în România. De la mine au tot suportul. Vreau să transmit mai departe cunoștințele și experiența mea acumulată în ultimii 15 ani. Îmi doresc ca această piață de SEO să crească și la noi, îmi doresc ca «lupta» concurențială să se dea prin strategii de comunicare și branding și nu prin cunoștințe de bază, cum se întâmplă acum”, subliniază fondatorul JediSEO School.
Cursul este structurat pe 4 direcții pentru optimizarea SEO
1) Optimizare On-Page – Clasic SEO
2) Comunicare Off-Page și linkbuilding – Clasic SEO
3) Indicatorii de User Experience – New SEO Marketing
4) Valoarea brandului în online - brand awareness – New SEO Marketing
Cei care doresc să fie la curent cu activitățile JediSEO School pot accesa următoarele link-uri: www.jediseoschool.ro și https://www.facebook.com/JediSEOSchool.ro