Digitalizare în wellness. Programul Revvolution și soluțiile online pe care le aplică în gestiunea de zi cu zi

Continuăm seria Smart Business cu o afacere mai deosebită. Este vorba de Revvolution, un program de fitness nou pe piață destinat persoanelor care vor să slăbească într-un timp mai scurt. Chiar și astfel de afaceri offline se îndreaptă spre digitalizare, într-un efort de a fi în pas cu vremurile. Totul este simplificat de tehnologie, iar business-urile tradiționale merg spre progres.

Am stat de vorbă cu George Grigorescu, managerul de vânzări al Revvolution. Împreună cu Valentin Vasile, fondatorul programului, se ocupă de buna funcționare a businessului. ”Revvolution este primul concept de wellness de pe piață din România bazat pe programe autonome de remodelare corporală. Folosim în același timp componente de fitness, nutriție sportivă (inteligență) și coaching motivațional și de psihonutritie, cu scopul de a ne ajuta membrii să ajungă la forma fizică dorită în timp util și în siguranță”.

George Grigorescu

”Ne monitorizăm membrii permanent în drumul lor spre atingerea obiectivelor de wellness și ne bazăm activitatea pe pași siguri cu care garantăm reușita fiecărui participant. Lucrăm și în parteneriat cu marile corporații din București, însă la început nu ne-am adresat în mod special acestui segment. Astăzi fac casă bună împreună cu restul comunității Revvolution, grup închis de altfel, la care au aderat până în prezent câteva sute de membri”, mai spune bărbatul.

L-am întrebat pe George care sunt planurile lor de viitor și cu ce provocări s-au confruntat până acum. Mi-a spus că totul merge din ce în ce mai bine și că cererea este mare: ”Primii trei ani ne-au ajutat să perfectăm programul și să tindem spre un nou nivel. Multitudinea de solicitări de aderare la Revvolution ne-a împins să ne mutăm într-un sediu mai mare, să dublăm numărul claselor și al studiourilor de antrenament. Provocarea a fost să facem acest lucru fără să afectam calitatea serviciilor. Toate astea s-au întâmplat începând cu ianuarie 2016, iar momentan ne orientăm către un nou proiect, de francizare”.

Nevoia de digitalizare nu s-a lăsat prea mult așteptată. Datorită faptului că lucrează direct cu oamenii, cei de la Revvolution și-au dat seama că toate informațiile trebuie adunate într-un singur loc. Și cum altfel mai bine dacă nu cu ajutorul unui serviciu de cloud: ”Am mers spre soluțiile online chiar de la începutul activității noastre, întrucat domeniul de activitate se încadrează în sfera serviciilor de fitness, deci lucrăm foarte mult cu oamenii. Totodată, membrii noștri beneficiază de servicii personalizate, iar toate informațiile despre ei sunt foarte prețioase. Sintetizarea lor în diferite baze de date ne ajută foarte mult și bineînțeles, ne este mai ușor să avem de a face cu toate strânse într-un mediu digital”.

George folosește aplicațiile din gama Google pentru a-și gestiona mai bine treburile, iar angajaților le propune același lucru. E mult mai ușor de lucrat în acest fel: ”Toți angajații colaborează în vederea construirii unui serviciu cât mai bun pentru participanții la programul Revvolution, de aceea ei au nevoie de acces la toate datele, fără a mai pierde informații prin fluxul comunicării verbale. Documentele în care lucrăm sunt stocate în Cloud și toate departamentele au acces la aceste date în timp real, din confortul propriului birou. Bineînțeles, unul dintre cele mai utile și ușor accesibile programe sunt cele oferite de Google. Informațiile se salvează instantaneu și sunt accesibile de pe orice device. Un alt program util este programul de facturare online, care ne permite să accesăm tot istoricul unui client sau să generăm rapoarte pentru anumite perioade de timp. De asemenea, ne organizăm mult mai bine documentele în vederea următoarelor operațiuni contabile”.

Facturarea online o face în parteneriat cu Smart Bill, iar prin acest mod a scăpat de multe hârtii și birocrație. Toată lumea din firmă are acces constant, de pe orice device, la informațiile căutate: ”Programul de facturare online a înlocuit formularele tipărite în urmă cu aproape doi ani, iar beneficiile sunt imediate si evidente: nu mai există nevoia de a depozita hârtiile, informațiile pot fi accesate printr-un singur click sau search, iar documentele sunt lizibile, au un aspect mai plăcut. De altfel, greșelile sunt mai rare și pot fi corectate mai ușor”.

Când vine vorba despre programele cu care lucrează, George caută ca acestea să fie cât mai ușor de folosit. Nu vrea să-și piardă vremea cu programe complicate, vrea ca experiența să curgă, să fie ”amicală”: ”Cel mai mult mă interesează o interfață user-friendly. Noi suntem un program foarte apropiat de om, iar prin urmare trebuie să ne identificăm cu ceva simplu și ușor de folosit. Principiile de bază sunt ca softul să fie ușor pentru toți colegii, indiferent de nivelul la care îl utilizează, și să aibă un grad cât mai mare de adaptabilitate la specificul activității noastre”.

Influențele internetului asupra afacerilor ”offline” sunt deja binecunoscute. Indiferent despre ce tip de business vorbim, fără un smartphone și o conexiune stabilă nu ai cum să reușești: ”Comunicăm foarte mult cu membrii Revvolution iar cel mai simplu mod de a le transmite informații, dar și de a primi feedback de la ei, este prin intermediul e-mail-ului și a rețelelor sociale. Oamenii sunt non-stop atenți la smartphone-ul lor, iar companiile trebuie să transmită mesaje care să fie cât mai la îndemâna utilizatorului, să le faciliteze acestora accesul la produsele sau serviciile oferite, fara a le invada însă spațiul personal. Este important să furnizeze conținut de calitate, pe care lumea să se poată baza”, a conchis Grigorescu.



Citeste si