Ești pregătit să deschizi o afacere în franciză?

Atunci când un proprietar de afaceri vrea să își extindă conceptul de business la nivel național sau chiar internațional, franciza poate fi o opțiune atractivă.

Pe măsură ce micul vostru business crește, este probabil că îți vei dori să te extinzi, să îți împărtășești produsele și serviciile cu un public mai larg. Cu toate acestea, dacă nu aveți timp sau dorința de a gestiona mai multe locații, puteți transforma afacerea voastră într-o franciză. Aceasta le-ar permite altor antreprenori să dezvolte modelul de afaceri pentru voi.

Găsiți aici mai multe idei pentru afaceri pe care le puteți deschide în sistem de franciză. Calitate la scară

Companiile care scalează se confruntă cu o mulțime de provocări, printre care se numără și capacitatea de a menține un standard înalt al serviciilor și menținerea concentrării asupra valorilor fundamentale. Franciza poate fi o soluție la aceste probleme prin distribuirea responsabilităților manageriale către liderii din domeniu, în loc să fie centralizate, scrie Inc.

Josh Cohen, fondator și CEO al Junkluggers, un serviciu de eliminare a deșeurilor la cerere spune că încercarea de a gestiona afacerea într-un mod centralizat afectează calitatea serviciului și imaginea brandului. În plus, el menționează că este important să găsiți francizații potriviți, care să vă ajute să scalați fără a face compromisuri asupra serviciilor oferite.

Cererea consumatorului

Consumatorii influențează piața și piața influențează preferințele consumatorilor. Acum, ei își doresc mai multe opțiuni, mai rapid, mai ieftin. În plus, ei lucrează cu organizații care acționează în baza unui set de convingeri orientate spre comunitate, mediu, politici de muncă.

Avantajul unei francize este că proprietarul face parte dintr-o comunitate, nu un element corporativ. Din acest motiv, francizații sunt mai motivați să găsească modalități de a se implica în comunitate și a da înapoi cauzelor cu impact social.

Același model a început să fie utilizat și de organizații non-profit pentru a ajunge la mai multe grupuri de persoane din diverse categorii. Un exemplu de organizației deschisă în mai multe colțuri din lume este Ashoka, cea mai mare organizație globală de sprijinire a antreprenoriatului social.

Francizații potriviți

Cea mai mare provocare în scalarea afacerii este găsirea unor franciați, parteneri care vor să cumpere o ramură locală a companiei tale și să o conducă precum ar fi a lor. „Percepția ar fi că descentralizarea controlului ar limita capacitatea companiei de a impune practici ecologice și de implicare comunitară, dar datorip dinamicii pieței, contrariul este adevărul”, sugerează Cohen.

El spune că un segment tot mai mare de oameni care au petrecut mulți ani în corporație decid să lucreze într-o afacere care aduce valoare. Millennialii pot fi, de asemenea, francizați potriviți, pentru că sunt motivați de valorile companiei și sunt mândri să fie proprietarii unei afaceri.

 



Citeste si