Horizon readuce televizorul Diamant din generația părinților noștri

După mai mult de 30 de ani de când nu se mai comercializează, televizorul Diamant revine pe piață, relansat sub umbrela Horizon, brandul companiei Network One Distribution (NOD).

Noua linie de televizoare Diamant (powered by Horizon) reinventează modelul de acum mai bine de 30 de ani, altădată atât de apreciat.

Înregistrarea mărcii la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM) s-a finalizat în anul 2018, iar primele modele Diamant și-au făcut deja loc în piață, încă de la sfârșitul lunii martie 2019, potrivit electroretail.ro. Televizoarele sunt asamblate în UE, Turcia și Republica Populară Chineză și vin cu un design actualizat, la curent cu tendințele și cu nevoile consumatorilor. Noile modele disponibile au diagonale între 22 inci şi 43 inci și rezoluții HD, respectiv Full HD. 

„Urmărim trendurile în tehnologie, dar ne reinventăm de fiecare dată. Am readus la viață una dintre primele game de televizoare românești – Diamant, pentru că știm că lucrurile cu adevărat puternice sunt cele care rezistă în fața timpului și devin mai bune odată cu trecerea lui. Acum, ca și atunci, ducem simplitatea la un alt nivel – prin funcții precum HDMI, USB Player, CI+, dar păstrăm accesibilitatea în ceea ce privește prețul”, a declarat Cristian Postolachi, BDM Mobile & Consumer Electronics | Private Label NOD.

Primul obiectiv pe termen lung este atingerea unei cote de piață reprezentative de 10% în categoria sa, respectiv vânzări în valoare de 15 milioane de euro în primul an. După consolidarea în plan național, Diamant are în vedere pătrunderea în plan regional, ca și brand European, în țări precum Ungaria, Bulgaria, Polonia, Grecia și Moldova.

 



Citeste si