În mintea copiilor: Amazon lansează ediția Echo Dot Kids

Amazon lansează Echo Dot Kids Edition, o versiune actualizată a asistentului Alexa, creată special pentru copii. Pe 9 mai, asistentul primește propria versiune FreeTime și cu opțiuni de control parental.

FreeTime Unlimited este un abonament care oferă copiilor acces la mii de cărți, filme, emisiuni TV, aplicații educaționale și jocuri. 

Părinții beneficiază, de asemenea, de acces la un panou de control, care le permite să găsească echilibrul corect între educație și divertisment. Aceștia pot adapta perioada de utilizare, pot stabili obiective educaționale, pot filtra conținuturi adecvate vârstei și pot gestiona navigarea pe Internet.

Amazon vrea să se asigure că acesta este un produs sigur pentru copii, așa că a blocat opțiunea de comenzi vocale pentru cumpărături online sau apeluri în afara casei. De asemenea, copiii nu vor putea să se conecteze la alte aplicații, cum ar fi Uber și Spotify. 

Alexa a fost învățată să înțeleagă întrebările copiilor și stilurile de vorbire, și are noi răspunsuri, special adaptate pentru copii. De exemplu, dacă întrebi versiunea clasică Echo câte planete sunt, va spune că sunt 8. Versiunea adaptată pentru copii va numi planetele și va explica faptul că Pluto este considerată o planetă pitic.

Echo Dot Kids Edition are un design similar cu versiunea Dot, dar are o husă colorată – pe roșu, verde și albastru – care vine cu o garanție de 2 ani și poate fi înlocuită gratuit dacă este deteriorată. Echo Dot Kids Edition poate fi activat și pe versiunile Echo, Echo Dot sau Echo Plus.

Produsul este disponibil atât în versiune gratuită, cât și cu plată. Pachetul pentru membrii Prime costă 2,99 de dolari pe lună pentru cei cu un singur copil și 6,99% pentru cei cu până la 4 copii. Totuși, dacă părinții sunt deja abonați la pachetul FreeTime Unlimited, aceștia vor beneficia de versiunea gratuită.

Și dacă acum se vorbește foarte mult despre datele personale și protecția acestora, CNBC i-a întrebat pe cei de la Amazon dacă intenționează să le permită copiilor să își creeze profiluri. Reprezentanții companii spun că este foarte probabil ca aceștia să nu aibă aceleași preferințe peste 10 ani, motiv pentru care nu intenționează să colecteze date individuale.



Citeste si