- 6 Iunie 2019
Investiție de 250.000 € pentru Beez, platforma românească de cashback. Testează o piață nouă
Printre investitorii care au participat la această rundă de finanțare se numără GapMinder și Roca, împreună cu un investitor privat. Astfel, suma totală atrasă de startup-ul fintech fondat de Lucian Cramba și Vasile Tamaș a ajuns la un total de 450.000 de euro. Beez se pregătește să se extindă în Regatul Unit al Marii Britanii.
„Vrem să testăm piața din Regatul Unit al Marii Britanii. Pot spune că suntem deja cu un picior acolo, deoarece aplicația este activă și avem și un birou în hub-ul Level 39 din centrul financiar Canary Wharf”, precizează Lucian Cramba pentru Wall-street.ro.
Beez are în versiunea de UK a aplicației peste 130 de comercianți. Startup-ul își dorește să aducă în portofoliul său nume precum Amazon, Asus, Nike sau Under Armour. De asemenea, și-a propus să încheie o nouă rundă de finanțare de 2 milioane de lire sterline în următoarele 6 luni.
Cum funcționează Beez? Îți faci un cont pe platformă și orice cumpărături faci folosești Beez. Astfel, site-ul primește un comision de afiliere de la comercianți (așa cum se întâmplă și dacă dai click pe link-urile de la noi de pe site în articolele marcate ca atare) pe care apoi îl împarte într-un procent către tine. În timp pui bani deoparte și poți să-i scoți sau poți să-i folosești pentru alte produse.
Beez are aproximativ 90.000 de utilizatori, care au realizat în total 3 milioane de tranzacții până în prezent. Una dintre ultimele opțiuni introduse în aplicație se numește Beez Pay, prin care cofondatorii și-au propus să îi motiveze pe utilizatori să renunțe la ideea de a cumpăra diverse bunuri accesând produse de credit și să aleagă, în schimb, să se concentreze mai mult pe achiziționarea acestora în urmă unui proces de economisire.