BizTool.ro: Lavinia Iancu, specialistul care te ajută să ai un brand puternic

Chiar și brandurile mari trebuie să-și comunice valorile pentru a fi percepute de consumatori și pentru a se vinde. Cheia spre succes stă în a crea o identitate și a o comunica înainte să o facă alții pentru tine.

Dacă ai nevoie de oameni pricepuți, care să te învețe cum să construiești un brand pentru afacerea tasă știi că îi găsești pe BizTool.ro, proiect powered by start-up.ro. Este un marketplace cu specialiști, care face curat în toate căutările pe care le faci pe Google pentru un om priceput la grafică, marketing, un avocat bun, sau un consultant care să poată evalua și furniza posibile soluții pentru diferite ipostaze ale afacerii.

Lavinia Iancu este unul dintre specialiștii în comunicare pe care îi regăsești pe BizTool.ro și care te poate ajuta să construiești un brand puternic în jurul afacerii tale, având experiența colaborării cu firme din diverse industrii. 

Lavinia specialist în PR și Project Management și obișnuiește să se recomande ca PR/OJECT MANAGEMENT PROFESSIONAL. A lucrat în câteva agenții de PR de top din România și la matinalul de weekend al unui radio național, unde a avut prilejul să lucreze pentru companii locale și internaționale, pentru care a făcut comunicare de la A la Z, de la naming și poziționare de marketing până la implementare și raportare de campanii 360 de grade.

Butonul "Vreau să ofer consultanță!" de pe BizTool.ro deschide calea specialiștilor pentru a fi listați în cel mai scurt timp pe marketplace-ul de servicii oferit de către start-up.ro.

BizTool.ro - strategii de promovare

Motivul principal pentru care lucrează în comunicare este că îi place să scrie și să implementeze „ideile care mă bântuie și nu mă lasă în pace până nu le aduc la realitate”. Lavinia spune că e fain să faci proiectele în care crezi și să vezi că și alți oameni rezonează cu ideile tale. „Uite, de pildă, chiar în acest moment, când scriu acest text, lângă mine o persoană aplică pe LinkedIn la un job în cadrul unei companii pentru care am lucrat în trecut. Cam ăsta-i feeling-u’”, spune ea încântată.

Consideră că antreprenorii locali au nevoie de serviciile pe care le oferă ea pentru că este o persoană creativă și strategică în același timp și poate oferi soluții care să diferențieze brandul de ceilalți competitori, prin campanii de comunicare cu un fir roșu și un concept foarte bine definit.

Un al doilea motiv pentru care antreprenorii ar putea alege să lucreze cu ea este faptul că are o experiență profesională foarte diversă, atât în companii, cât și în agenții de publicitate și mass-media, și cunoaște foarte multe industrii, de la HoReCa până la FMCG și retail, „ceea ce-mi oferă o paletă largă de idei”, explică Lavinia.

Cele mai importante proiecte la care a lucrat până acum sunt, „cu siguranță, campanii de comunicare integrate cu bugete generoase, de departe cele mai interesante sunt de lansare a unui brand nou, însă aproape de sufletul meu sunt campaniile cu o componentă socială, care schimbă lucrurile în bine. Da, cele de CSR îmi sunt foarte dragi! Chiar acum lucrez la un proiect fain dedicat unei minorități pe care abia aștept să-l lansez!”.

Experiența ei pe partea de CSR ar putea fi utilă pentru orice companie, în contextul în care tot mai multe studii arată că noile generații apreciază brandurile care iau o poziție publică asupra unei probleme sociale sau de mediu și întreprind diverse acțiuni de CSR în acest sens.  

„Medicul de business” 

Atunci când vine vorba despre antreprenorii din România și ceea ce le lipsește acestora, Lavinia spune că nu ar putea generaliza, întrucât „sunt cazuri și cazuri”, totuși, crede că „multora le lipsesc misiunea și viziunea definite pentru business-ul lor, să cunoască mai departe de profit cu ce anume schimbă lumea business-ul lor”.

Mulți nu fac suficient research înainte de a începe un business, apoi apelează la oameni de comunicare ca la niște medici care să le facă afacerea să meargă.

„Cred că un mindset de tip «me too» nu mai este suficient în economia globală în care trăim. Eu sunt pentru disruptive ideas care chiar fac o diferență”, afirmă Lavinia.

Așa cum spuneam mai sus, Lavinia Iancu este unul dintre specialiștii cunoscuți în domeniile lor de activitate pe pe care i-am adus alături de noi pe BizTool.ro. Alături de ei am creat un loc unde să găsiți resursele necesare pentru a vă pune pe picioare firma, dar și unde veți beneficia de puterea și cunoștințele comunității.

Lavinia spune că le poate oferi comunicare integrată, care să contribuie la construirea unui brand: de la poziționare de marketing, servicii de PR, până la implementare și raportare de campanii integrate, inclusiv 3D video, împreună cu echipa ei.

BizTool.ro - comunitate pentru succes

Se spune că este nevoie de un sat ca să crești un copil. În antreprenoriat, este nevoie de o comunitate ca să construiești un business sănătos, iar acest lucru l-a înțeles și Lavinia, care povestește cum o carte scrisă de Jeff Howe, Crowdsourcing, i-a schimbat perspectiva în acest sens.

„După ce am citit-o, am devenit din one man show un manager de echipa care lucrează super-fain cu echipe project-based, în funcție de brief și obiective. Cu siguranță, comunitatea e vitală pentru un business, pentru că business-urile sunt cu și despre oameni. Iar la cât de diversă și complexă e realitatea în zilele noastre, e imposibil să le știi pe toate, indiferent cât de bine cunoști domeniul tău, iar atunci intervine comunitatea. Pentru research, validare și, desigur, fine-tuning”, povestește ea.

Comunitatea e vitală pentru un business, pentru că business-urile sunt cu și despre oameni.

Puterea comunității acționează în ambele sensuri - dai și primești. Lavinia spune că, mai nou, cere oamenilor recomandări, validează și testează diverse idei cu ajutorul comunității. „Am învățat să cer ajutor și să îl ofer. Cred că despre asta e vorba.”

Pe BizTool.ro am creat un loc unde să găsiți resursele necesare pentru a vă pune pe picioare firma, dar și unde veți beneficia de puterea și cunoștințele comunității. Lavinia Iancu recomandă un serviciu precum marketplace-ul BizTool.ro pentru utilizatori pentru că aici „poți avea acces la niște specialiști pe care îi găsești cu greu pe LinkedIn, e un fel de shortlist, cu oameni activi și pasionați de domeniul lor de activitate, dornici să construiască și să contribuie la proiecte noi”.

Dacă vreți să vă numărați printre experții care-și pun la dispoziție cunoștințele, ne puteți da un mail pe adresa office@biztool.ro.

Am mai povestit despre BizTool.ro și aici:

Mădălina Hodorog, consultantul care te ajută să organizezi haosul în business

BizTool.ro: Matei Dumitrescu, antreprenorul-mentor care te ajută să escaladezi obstacolele business-ului

Gabriela Bejan, omul de Marketing, priceput la scris și la vorbe: ”construiește planificat, cu obiective clare în minte”

BizTool.ro: Alexandra, artistul care-ți va face logo-uri memorabile

Ana-Maria Udriște, avocatul care face Dreptul să fie simplu și-ți explică de ce ai nevoie să planifici pe termen lung

BizTool.ro – Toma Grozăvescu, omul de marketing care folosește tehnici folosite de Facebook și Uber ca să-ți crească business-ul

BizTool.ro: Călin Biriș, specialistul în marketing care te ajută să aduci pe piață o companie relevantă

BizTool.ro: George Diță, specialistul care te ajută să miști piesele business-ului ca într-un joc LEGO



Citeste si