Piua invită la un eveniment alternativ pentru copii și părinți

Piua este primul târg alternativ pentru copii și părinți din București, unde vor fi prezente peste 40 de branduri cu interes sporit către obiceiuri sănătoase și părinți artiști, antreprenori, designeri sau ingineri care au creat singuri proiectele de care aveau nevoie.

Piua este primul târg alternativ pentru copii și părinți din București. A treia ediție se întâmplă în weekend-ul 22-23 septembrie, 10:00-20:00, la Impact Hub Timpuri Noi, Splaiul Unirii 165, vis a vis de stația de metrou Timpuri Noi. Biletele costă 10 lei și să vor găsi la intrare. Targetul principal sunt mamele (corporatiste și antreprenoare).

Piua adună la un loc branduri pe care nu le găsești niciodată la mall. Cele care înțeleg că orizontul unui copil e mult mai larg decât roz, bleu, Barbie și Minimax, care nu fac compromisuri nici la calitate, nici la substanță. Organizatorii spun așa:  „Piua e cadoul nostru pentru copii și părinti liberi. Un târg, o întâlnire, un nod cum am învățat să facem, în care adunăm cât mai multe dintre brandurile care îi respectă pe copii așa cum îi respectăm noi. Pentru copiii și familiile care îi învață să trăiască frumos și liber, cu iubire, toleranță și curiozitate pentru tot ce îi înconjoară.”

Ateliere, joacă, artă 
  • Ateliere de joacă senzorială cu pedagogi Waldorf
  • Yoga pentru copii cu Nirvana Yoga România  
  • Ateliere Craft & Learn: Opincărie, pictură pe vase ceramice, păpuși pe linguri de lemn cu Școala de Meșteșuguri
  • Spectacol atelier: Domnul Căluț de mare cu Tăpușele
  • Teatru pentru copii: Max și Mara, 2 frați curajoși cu Juxi Magic  
  • Joacă liberă, cu jucării de închiriat de la Evertoys  
  • Ora de lectură: Povestea lui Norpi cu Andrei Dumitrașcu.

Găsiți mai multe detalii și pe Evenimentul de pe Facebook

Peste 40 branduri 

Părinți artiști, antreprenori, designeri sau ingineri care au creat singuri proiectele de care aveau nevoie. „Din dorința pentru o lume o mai bună pentru noi și pentru copiii noștri s-au născut branduri prietene cu mediul, cu alimentația sănătoasă, cu dezvoltarea curiozității sau a cunoașterii”, spun organizatorii. Vor fi prezente peste 40 de branduri cu interes sporit către obiceiuri sănătoase, materiale naturale sau povești cu final fericit.

Brunch, cafea și muzică bună 

Organizatorii consideră că echilibrul părinților, ca propriile lor plăceri și dorințe, este la fel de important ca cel al copilului. Ei spun că în haosul a tot ce înseamnă parenting, oamenii uită de prea multe ori ce anume îi făcea să fie „ei”, înainte de copii, dar atmosfera de la Piua ajută să se redescopere, la un brunch Chez Odette, cu desert raw-vegan Raw Gateau, un dulce la pachet și un smoothie pentru înviorare de la Van Fruct.



Citeste si