retailArena 2019: evenimentul care aduce speakeri și workshopuri dedicate industriei de retail

retailArena este un eveniment anual care aduce în discuție trendurile momentului în domeniul retailului global prin intermediul unui lineup impresionant de speakeri, prezentări și studii exclusive, dar și workshop-uri cu informații “hands on”.

Sub deviza ”From emotions to experience: retail of the future”, retailArena 2019, eveniment organizat de wall-street.ro, își propune să aducă în atenția publicului idei inovatoare pentru comerțul viitorului, aplicații practice din strategiile de marketing sau vânzări ale unor companii importante din domeniu și să analizeze avantajele unei afaceri în retailul tradițional vs. comerțul electronic.

Participă la evenimentul din 23 și 24 octombrie pentru a fi la curent cu trendurile momentului în domeniul retailului global.

Profită acum de Oferta Early Bird, prin care beneficiezi de reducere de 30% pentru întreg evenimentul din 23-24 octombrie, de la Hotel Sheraton

retailArena se adresează atât marilor lanțuri de retail, magazinelor online, cât și furnizorilor de servicii, specialiștilor în logistică și marketing, proprietarilor de spații comerciale și producătorilor din FMCG.

În cadrul evenimentului vei afla care sunt cele mai noi tehnici de fidelizare aplicate de retaileri moderni și tradiționali pentru a-și loializa consumatorii, care resimt presiunea timpului și din a căror vocabular online-ul este nelipsit.

Subiectele din cadrul evenimentului vor fi dezbătute de speakeri precum: Rafael Campos (VTEX), Cornel Morcov (FAN Courier), Iulian Stanciu (eMAG), Alex Bratu (JYSK), Octavian Dumitrescu (CustomSoft) sau Simina Niculiță (Colliers România).

Agenda evenimentului retailArena

Astfel, prima zi a evenimentului, 23 octombrie, este destinată Marketing-ului și mecanismelor pentru fidelizarea clienților. Se va discuta cu producători și retaileri și veți afla ultimele noutăți despre marketingul produsului și customer engagement și se vor analiza cele mai noi strategii de vânzări ale unor companii importante.

În a doua zi a evenimentului, pe 24 octombrie, se va vorbi despre experiență Omnichannel, se vor analiza obiceiurile de cumpărare ale generației Z, se va discuta despre customizări, automatizări și platforme pentru retail și cum s-a schimbat și se va schimba consumatorul omnichannel.

În cadrul workshop-urilor susținute la finalul dezbaterilor din cele două zile, participanții vor primi sfaturi practice despre cum să construiască un business care să facă performanță atât în România, cât și peste hotare.

Evenimentul va fi unul interactiv, în care dialogul cu speakerii va fi încurajat, urmând ca participanții să aibă posibilitatea să adreseze întrebări și chiar să discute în privat cu aceștia. În fiecare zi vor fi prezentate studii în exclusivitate, cu date relevante despre tendințele și evoluția din piață de retail, atât tradițional, cât și online.

retailArena pune la dispoziție zone de networking, dar și o zona expozițională unde se vor face demonstrații ale unor inovații în retail. În fiecare an, retailArena reunește pe scenă marile lanțuri de retail din România, dezvoltatori și proprietari de spații comerciale, producători, comercianți independenți, distribuitori, specialiști în retail (packaging, logistică, marketing, SEO, Social Media), antreprenori interesați de oportunitatea comerțului online, furnizori de servicii. 

Printre companiile prezente anul acesta la retailArena 2019, se numără: VTEX, FAN Courier, CustomSoft, Filip & Company, Answear, Iulius Town, Colliers și JYSK



Citeste si