- 22 Mai 2018
Orange România lansează Colonizarea, parte a platformei Tech a Break
Orange smart shop îşi deschide, din nou, uşile pentru a oferi clienţilor, dar nu numai, posibilitatea de a intra în contact cu cele mai noi tehnologii. Parte a campaniei Tech a Break, Colonizarea este un joc interactiv ce folosește sistemul asincron, o tehnică de joc multiplayer ce permite jucătorilor să experimenteze același joc în moduri diferite și de pe dispozitive inteligente diferite. Prin dezvoltarea programului, Orange invită persoanele interesate de experienţe digitale inedite, pe cele pasionate de spațiul cosmic să treacă pragul celor 25 de magazine din ţară.
Combinând tehnologia și distracția într-o experiență originală de joc, al cărui scop este de a coloniza planeta Marte, până pe 3 iulie 2018, oricine se poate juca şi poate testa diferite produse Samsung – telefoane, tablete, ochelari VR - pentru a cuceri teritorii și pentru a îndeplini misiunea principală. Există 6 jocuri dezvoltate, iar toţi cei care accesează Colonizarea pot fi, pe rând, Căpitan, Pilot, Inginer, Controlor de zbor, Atlet sau Biolog. Pentru fiecare experiență vor avea la dispoziţie un dispozitiv Samsung diferit, care îi va ajuta să călătorească pe Marte şi să supravieţuiască după amartizare.
Cei care îşi vor testa abilităţile şi vor explora spaţiul cosmic vor acumula puncte cu care vor intra în competiţia pentru a câştiga premiile puse la dispoziţie: marele premiu, o excursie la NASA, unul din cele 6 telefoane Samsung Galaxy S9, vouchere de reducere la telefoane, tablete și accesorii Samsung și, dacă sunt clienţi Orange, până la 10 GB de net.
„Şi anul acesta continuăm să oferim pauza de tehnologie în reţeaua Orange smart shop, prin platforma Tech a Break, lansată în 2017, dar şi să fim alături de persoanele care vor să ia contact cu noile tehnologii și doresc să își dezvolte competenţele digitale. De această dată, ne adresăm tinerilor şi curiozităţii lor pentru spațiul cosmic și misterele sale, care așteaptă să fie descoperite. Printr-o experienţă completă de joc, împreună cu Samsung, ne propunem să-i punem în contact cu dispozitive performante pentru a-şi testa, într-un mod distractiv, abilităţile digitale”, a declarat Laura Piscan, Head of Direct Retail la Orange România.