Serviciul care te ajută să faci mai bine publicitatea pe mobil de Crăciun

Cu doar o săptămână înaintea sărbătorilor de iarnă, activitatea de marketing se intensifică în mod considerabil, iar lupta pentru atenția consumatorului este mai aprigă ca oricând.

Ca în fiecare an, bătălia se va da pe TV, radio, presă și internet, însă specialiștii de la Selectivv sunt de părere că cel mai eficient canal va fi telefonul mobil. 

Anul acesta, smaprthone-ul se va afla în centrul atenției, întrucât șase din zece români cu vârsta de peste 16 ani dețin un telefon inteligent, potrivit unui studiu realizat de către Google. Din moment ce smartphone-ul devine principala sursă de informare, comunicare și cumpărături, mobile marketingul aduce retailerilor și publicitarilor rezultatele scontate. 

O unealtă deosebit de eficientă pentru publicitatea pe mobil este Geotrapping, un serviciu care permite colectarea și analizarea datelor referitoare la un grup de utilizatori de smartphone-uri și tablete care se află într-un anumit loc, la un anumit moment. Geotrapping-ul utilizează funcția de geolocație și identifică un grup de utilizatori pe baza locației în timp și spațiu. Permite livrarea de reclame targetate, bazate pe locația dispozitivului mobil în trecut. Mesajul poate fi livrat în baza unei locații din trecut, dacă pe dispozitivul mobil s-au folosit la momentul respectiv aplicații care suportă spații de reclamă. 

Selectivv recomandă îmbinarea Geotrapping-ului cu alte canale publicitare. De exemplu, un mix de Geotrapping și DOOH (Digital Out of Home Advertising) asigură un număr mai mare de destinatari care vor primi mesajul publicitar. În aceeași perioadă a anului trecut, în Polonia, Selectivv a montat un ecran digital în incinta unei galerii comerciale (DOOH) și, folosind Geotrappingul, s-a asigurat că mesajul a ajuns pe telefonul fiecărei persoane care trecea pe lângă ecran. Campania a fost desfășurată pentru o agenție de turism și a generat peste 7000 de click-uri. 

O altă recomandare pentru campania de Crăciun vine pe partea de localizare și ar putea fi desfășurată în zona de periferie a Bucureștiului și în cartierele dormitor. Geotrappingul permite livrarea de conținut publicitar cu o targetare precisă în spațiu și timp, astfel încât mesajul să ajungă la toate persoanele care locuiesc în aceste zone, chiar dacă aceștia părăsesc zona în timpul programului de lucru. 

Îmbinarea Geotrappingului cu publicitatea richmedia (publicitate care foloseşte elemente multimedia şi interactive) poate îmbunătăți, de asemenea, rezultatele campaniei de Crăciun. Selectivv a desfășurat anul trecut o astfel de campanie în principalele cinematografe pentru un retailer din zona de jucării, targetând părinți și copii de peste 6 ani care mergeau la film. Reclamele interactive care le apăreau pe telefon au fost accesate de aproximativ 8000 de persoane. 

Serviciul de Geotrapping oferă date despre locul în care clienții vin în magazin și, mai mult, permite retargetarea ofertei publicitare în rândul competiției clientului. De exemplu, o persoană aflată într-un magazin de bricolaj poate primi pe telefon o ofertă mai avantajoasă din partea competiției. 

Tot acest mix oferă clientului posibilitatea de a primi și a alege cea mai bună ofertă pentru cumpărăturile de Crăciun.

Selectivv este o companie poloneză specializată în planificarea și implementarea campaniilor de advertising pe mobil. Selectivv are sedii în Polonia, Ucraina, Rusia, Israel, Ungaria, India, Emiratele Arabe Unite și România.

 



Citeste si