În 2017, companiile au avut un apetit crescut pentru achiziții IT

Softlead, platformă de tip marketplace, face o retrospectivă a anului 2017, care arată o creștere a numărului de lead-uri generate pentru companiile listate și apetit crescut pentru achiziții de aplicații software.
Cum a arătat anul 2017 în cifre

În 2017, Softlead a reușit creșterea cu 45% a numărului de lead-uri valide primite prin canalele proprii, cele mai multe dintre solicitările primite fiind trimise de persoane din poziții de top și middle management, precum și din departamente de execuție (resurse umane, achiziții, IT, contabilitate, etc.).

Datorită faptului că au fost intens promovate posibilitățile de accesare a fondurilor europene, a crescut semnificativ și segmentul ofertării pentru startup-uri care au dorit accesarea programelor dedicate.

Cele mai solicitate aplicații software în 2017

Din punct de vedere al domeniilor de activitate, cele mai reprezentative industrii, cu un apetit crescut pentru tehnologizare, sunt medical, retail, horeca și producție. Această situație se explică prin faptul că fiecare dintre creșterile rapide, manifestate prin extinderi, mărirea personalului angajat și nevoia eficientizării fac parte din lista obiectivelor principale.

Având în vedere aceste priorități, selecția aplicațiilor cu cea mai mare rată de implementare include soluții dedicate managementului documentelor (17.88%), resurselor umane (HR – 16.42%), Enterprise Resource Planning (ERP - 16.79%), Customer Relationship Management (CRM – 10.58%).

Cea mai importantă implementare realizată prin Softlead

Pentru toate solicitările venite prin canalele digitale Softlead, procesul de validare și de asigurare a suportului în vederea unei implementări optime este esențial pentru compania care decide alegerea unei aplicații software. În anul 2017, cea mai importantă implementare realizată prin Softlead este a unei aplicații de tip ERP, definită prin complexitatea modulelor, prin integrări complementare și printr-un set amplu de servicii oferite companiei-achizitor.

„Responsabilitatea selectării companiilor partenere este uriașă atât pentru un startup cu bugete limitate și cu obiectivul de a alege cea mai bună soluție software cât mai puțin costisitoare și scalabilă, dar mai ales pentru o companie evaluată la câteva milioane de euro, de a cărei eficiență și productivitate depind fluxuri complexe și sute de angajați”, Alexandra Roată, Managing Partner Softlead.

Lansată pe piața locală la finalul anului 2013, Softlead a reușit să construiască în România un model de business bazat exclusiv pe natura performanței prin oferirea lead-urilor spre companiile de tehnologie și fiind un pol de susținere pentru businessuri, în calitate de achizitori.

În prezent, Softlead deține în cadrul platformei peste 300 de companii IT și peste 500 de soluții software din cele mai importante categorii.



Citeste si