Trei lucruri pe care să le iei în calcul până să închiriezi un birou pentru startup-ul tău

Vine acea vreme în viața unui fondator de startup, un moment în care trebuie să progreseze. Deja nu mai poate lucra de acasă, iar partenerii de business trebuie să vadă că e om serios și are un sediu dedicat al firmei. Să închiriezi un spațiu este destul de costisitor, mai ales în orașele mari, iar tu preferi să cheltui banii puțini pe care îi ai pe chestii mai importante.

Tech.co a făcut un exercițiu și a găsit câteva alternative mult mai ieftine, dar care te vor face să pari mai profesionist. Indiferent dacă ai o echipă de mai mulți oameni, sau ești doar tu și cu încă doi-trei asociați, sigur vei găsi o soluție viabilă mai jos.

Spațiile de coworking

Cel puțin în București, la un preț de câteva sute de lei lunar, îți poți închiria un birou într-ul din variile spații de coworking. Avantajele sunt pe măsură. Gândește-te că vei avea ocazia să te dezvolți într-un mediu propice, plin cu antreprenori exact ca și tine. De asemenea, foarte multe parteneriate se nasc în astfel de medii de lucru.

Project Management

Dacă mărimea echipei tale este motivul principal pentru care te gândești să centralizezi toate operașiunile, atunci află că există și alternative mai puțin costisitoare. Cum ar fi programele de Project Management, care sunt extrem de bine puse la punct și care te pot ajuta să gestionezi totul mult mai bine. Basecamp, Asana sau suita de la Google pot răspunde cu brio problemelor tale.

Întâlniri on-demand

Dacă urmează să ai o întrevedere de afaceri cu un potențial partener și nu vrei să-l chemi la tine acasă, atunci vei vrea probabil să închiriezi un spațiu pentru întâlniri. Multe hoteluri pun la bătaie săli de conferințe pe care le poți antama fără probleme. De asemenea, nici un separeu la un restaurant mai cochet nu este de prisos și poate fi considerat o soluție viabilă.

 



Citeste si