FlixBus cumpără brandurile Eurolines și isilines de la Transdev

Operatorul internațional de servicii de mobilitate FlixBus și compania franceză Transdev au ajuns la o înțelegere în privința cumpărării rețelelor de transport interurban și internațional Eurolines și isilines.

Negocierile au început în data de 4 martie și s-au încheiat pe 30 aprilie. În acest moment, brandurile Eurolines/isilines aparțin în mod oficial FlixBus.

Această achiziție include rețelele Eurolines care operează în Franța, Olanda, Belgia, Republica Cehă și Spania, cu o rețea de destinații în 25 de țări. Eurolines operează de asemenea sub
brandul isilines liniile domestice din Franța. În țările în care Eurolines își desfășoară activitatea, managerii regionali FlixBus vor prelua conducerea respectivelor companii. Transdev Group își păstrează ramura de închirieri de autobuze în Franța care va opera acum sub brandul Transdev (anterior isilines).

FlixBus continuă să se extindă în Europa

În următoarele luni, angajații FlixBus și Eurolines vor lucra împreună pentru integrarea departamentelor și rețelelor. Jochen Engert, fondator și CEO al FlixBus: „Ne dorim să oferim servicii de mobilitate sustenabile și accesibile călătorilor din întreaga lume. Rețeaua și rutele pe distanțe lungi pe care le operează Eurolines și isilines ne vor permite să ne extindem în Europa și mai mult. După ce vom evalua afacerea vom continua să facem ceea ce știm cel mai bine: să oferim cea mai bună ofertă pasagerului, în ceea ce privește rețeaua de destinații și calitatea serviciilor.”

Thiery Mallet, președinte și director executiv al Transdev Group a declarat: „Echipele noastre au reușit să finalizez negocierile rapid și eficient, iar FlixBus a achiziționat divizia Transdev de
transport cu autocarul pe distanțe lungi. Acest pas face parte din noua strategie a Transdev prin care urmărim să ne concentrăm resursele pe activitatea principală a business-ului nostru,
transportul public și serviciile de transport B2B, oferind performanță la cele mai bune costuri, cu accent pe inovație digitală tocmai pentru a îmbunătăți experiența clienților noștri.”

Integrarea rețelelor pentru a pregăti compania pentru anii următori 

De când a intrat pe piața germană în 2013 și pe piața franceză doi ani mai târziu, FlixBus a demonstrat că este posibilă ridicarea standardele de calitate în timp ce se menține profitabilitatea într-o industrie extrem de competitivă. În 2018, numărul de conexiuni zilnice FlixBus, dar și cel al pasagerilor au crescut cu peste 40%, atât în Franța, cât și la nivel mondial.


Jochen Engert a mai precizat: „Prin integrarea rețelelor obținem o ofertă comună puternică în locul unor servicii paralele. Prin integrarea Eurolines ne întărim rețeaua europeană și continuăm creșterea în piețe cheie din Europa.”



Citeste si