- 11 Iunie 2016
Woogie a câștigat 200 Seconds of Fame, pe scena ICEEfest
Woogie este startup-ul care a reușit să ia câștige marele premiu 200 Seconds of Fame, acordat în cadrul ICEEfest 2016.
Platforma de inteligență artificială pentru copii a câștigat marele premiu în fața juriului format din Marius Ghenea (3TS Partners), Odysseas Ntotsikas (Founder TDG), Steffen Ehrhardt (Google), Niall Harbison (Lovin Dublin), Apostolos Apostolakis (Venture Friends) and Oldrich Bajer (Zoot).
Votul a fost acordat în paralel, de către public prin intermediul aplicației ICEEfest și de către juriu. Deși Planable a fost preferatul investitorilor, în urma mediei voturilor Woogie a fost declarat marele câștigător al serii.
Startup-urile care au prezentat în cadrul 200 Seconds of Fame
ExigeAppExigeApp e o aplicație prin care poți crea modele financiare dacă ai un startup sau o afacere mică, dar zona economică nu este punctul tău forte. Produsul e construit la București și primești inclusiv mai multe scenarii financiare, în funcție de cifrele tale. A participat și la competiția Startup Avalanche din cadrul Techsylvania și a ajuns în finală.
GospikGospik este o extensie de Google Chrome prin care utilizatorii pot interacționa unii cu alții prin intermediul unei căsuțe de chat asociate căutărilor. Ei află mai multe despre ceea ce caută. Gospik a fost lansat acum patru luni și are 63.000 de utilizatori și 7,3 milioane de vizite.
Pornind de la nevoia de a descoperi conținut relevant pentru o anumită temă, Grobyk transformă experiența creatorilor de conținut. Utilizând platforma, aceștia pot adăuga fluxurile de informație pe care le urmăresc (Twitter, Facebook, bloguri) pentru a le accesa dintr-un singur loc. Informațiile sunt procesate și transformate în topicuri sortate în funcție de popularitatea lor. Platforma se adresează în special oamenilor de marketing, pentru a-i ajuta să cerceteze și să creeze conținut nou.
Mushin FMAplicație din România prin care oamenii pot să influențeze muzica pe care o ascultă într-un restaurant sau un bar. Practic, dacă barul are Mushin, poate crea un playlist, iar cei care intră se autentifică prin Facebook, iar playlist-ul primește preferințele muzicale. Cu ajutorul unor swipe-uri ca la Tinder, utilizatorii pot influența ce muzică le place și ce nu. Mushin a anunțat un parteneriat cu Zonga din Cluj. Au participat și ei la Startup Avalanche la Techsylvania.
NewLifeEste o plaformă care conectează serviciile de fertilizare in vitro cu potențialii beneficiari. Platforma B2B este pusă la dispoziția clinicilor de fertilizare, care pot să-și creeze baze de date, să afle mai multe despre donatori și beneficiari, dar să găsească și informații utile. În momentul de față, NewLife, un produs românesc, are clienți la Iași și Timișoara.
OveitO platformă de ticketing și organizare de evenimente. Poți să faci badge-uri la evenimente și să contorizezi mai bine participanții.
PlanablePlanable a fost creat în cadrul Spherik Accelerator la Cluj și e o unealtă pentru cei care se ocupă de paginile de Facebook și lucrează la agenții pentru branduri. Practic, recrează designul Facebook și oferă o interfață ușoară pentru aprobarea postărilor și colaborare pe diverse interacțiuni pe Facebook. Se elimină astfel întârzierile cauzate de discuțiile pe mail. 5 agenții testează în acest moment varianta premium. Primul cont de Facebook este gratuit, iar pentru mai multe există un abonament lunar. Au câștigat competiția Startup Avalanche de la Techsylvania.
SimpliEste o aplicație de productivitate care reunește calendar, mail, liste și note. Simpli este disponibil pentru iOS și este o alternativă la Outlook-ul învechit. Are un model de monetizare freemium, iar în viitor vor să treacă la un model pe bază de abonament.
SquiredO platformă prin care poți rezerva rapid o masă specifică din cadrul unui restaurant și care îți permite să oferi un rating serviciilor din local. Au deja 15 clienți din luna mai până astăzi și au participat la Innovation Labs, unde au câștigat premiul Best Retail Product.
WoogieWoogie este un dispozitiv hardware cu activare vocală dezvoltat pentru a fi un asistent personal după școală și un prieten de joacă pentru copiii cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani. Folosind inteligență artificială și algoritmi de învățare, Woogie interacționează în mod diferit cu fiecare copil în funcție de vârsta acestuia, este proactiv și învață constant lucruri despre utilizator. Produsul a trecut prima rundă de teste beta, iar echipa plănuiește lansarea acestuia pe piața din US printr-o campanie de Kickstarter. Au participat și la MVP Academy, unde au fost în batch-ul final.
ZonizEste o aplicație dezvoltată în România de către grupul suedez GEBS și e o platformă de marketing de proximitate utilizată deja de numeroase branduri din România. S-a lansat oficial în 2015 și este folosită în cadrul mall-ului AFI Palace Cotroceni. Utilizatorii care au instalată aplicația primesc notificări cu ofertele magazinelor atunci când ajung la AFI, cu ajutorul tehnologiei beacon instalate în interiorul mall-ului.
Clasamentul conform voturilor publicului:
Clasamentul conform voturilor juriului:
Clasamentul Final
Video integral cu evenimentul, aici.
start-up.ro mulțumește tuturor celor care s-au înscris și dorește să felicite pe această cale câștigătorii concursului.