Sub conceptul „Designed in Transylvania”, gama va cuprinde 6 modelele originale – 3 de damă, respectiv 3 pentru bărbați - și este disponibilă pentru precomandă din această primăvară, exclusiv pe site-ul companiei.

După 3 ani de la lansarea brandului, NOAH își diversifică în 2019 portofoliul cu o categorie nouă, lansând, astfel, prima gamă de ceasuri de serie. Publicul țintă al startup-ului sunt consumatorii interesați de design, dar vor și ca prețurile să fie accesibile.

”Colecția Aspire ne permite să oferim opțiuni tuturor iubitorilor de ceasuri de bună calitate, fără ca prețul să fie o barieră. În această gamă, consumatorul va regăsi aceeași amprentă creativă NOAH, lemn atent selectat și un produs în serie limitată”, spune Ruben Perju, cofondator NOAH.

Personalizare

Cele 6 modele Aspire combină metalul și lemnul, sunt rezistente la apă și vor avea o singură opțiune de personalizare, spre deosebire de produsele unicat, unde posibilitățile sunt multiple. Esențele de lemn folosite pentru această gamă vor fi abanos, măslin, padauk african și kingwood.

Preț NOAH Watches - gama Aspire

Prima ediție Aspire va cuprinde 100 de bucăți pentru fiecare model, toate disponibile pe site-ul www.noah-watch.com, la un preț care porneste de la 599 lei în perioada de precomandă.

Legat de vânzările estimate pentru 2019, NOAH Watches își propune să ajungă la 1.500 de ceasuri. Aceasta reprezintă o creștere de aproape 50 de procente față de 2018, când au fost puse pe piață 800 de exemplare de ceasuri unicat.

Business-ul NOAH

Pentru finalul acestui an, startup-ul estimează un rulaj de 250.000 euro pe cele două game din portofoliul actual.

Fondat în 2016, de catre Ruben Perju si Iosif Harasemiuc, Noah Watches este un startup cu capital românesc și face parte din Grupul de firme APS, aflat în portofoliul antreprenorului clujean Cătălin Chiș - puteți citi pe larg despre performanțele din 2018 ale business-urilor controlate de Călălin Chiș în acest material.

Compania are în portofoliu 2 game de produse: ceasurile de lemn unicat, cu design 100% customizabil și esențe exotice de lemn, provenite din toate colțurile lumii, respectiv noua gamă de serie, lansată în 2019.

Prețul unui ceas unicat Noah pornește de la 199 euro, iar cel mai scump produs vândut sub acest brand a costat 600 de euro, fiind un ceas special, cu 48 de microcristale inserate manual pe cadran.

Noah Watches, startup-ul de design și producție de ceasuri de lemn, a ajuns în 2018 la peste 800 de clienți noi de pe toate continentele, cu un rulaj de 150.000 de euro - cea mai mare pondere în vânzările internaționale având-o SUA, UK, Germania, Italia și Franța.

Brandul și-a făcut anul trecut debutul si în retail, prin deschiderea primul magazin propriu (Iulius Mall Cluj-Napoca) și prezența produselor sale în alte 5 magazine-partenere.