Fiind o platformă 100% digitală, pentru a-și deschide un cont, utilizatorii se pot înregistra online pe site-ul băncii. Simplificând tot procesul fizic, înrolarea se realizează de pe site-ul băncii accesând Vreau Cont Total Digital. Viitorii utilizatori trebuie să aibă acces la un calculator, laptop sau telefon cu cameră web, microfon și conexiune la internet și să dispună de cartea de identitate. Ulterior, după aprobare, utilizatorii înrolați pot descărca aplicațiile BRCI Mobile și BRCI Secure și pot beneficia de oferta BRCI la depozitele în Lei.

Mai exact, după înrolarea online pe Cont Total Digital, utilizatorii se pot bucura până pe 31.03.2021 de oferta promoțională a BRCI: Contul Total Digital este gratuit.

  • Zero comision de administrare pentru conturile în lei și euro
  • Zero comision la Internet și Mobile Banking
  • Zero comision de emitere Card de debit Mastercard eboșat, cu chip, contactless;
  • Zero comision la plățile in lei
  • Serviciul de SMS Alert gratuit pentru tranzacții cu cardul de peste 100 lei
  • Livrarea cardului gratuită

Începând cu 01.04.2021, Contul Total Digital este gratuit pentru încasările de minim 1.000 Lei lunar. Pentru încasări mai mici de 1 000 Lei lunar, costul va fi de 9 Lei/lună.

„Pentru BRCI, MIND înseamnă o transformare digitală în cadrul serviciilor financiare. Ne-am dorit prin această transformare să ne adaptăm la nevoile și comportamentul clienților, venind cu o soluție bazată pe adaptabilitate și inovație. Serviciile bancare tradiționale au însemnat vizitarea băncilor pentru fiecare tranzacție, iar administrarea contului se realiza având toate declarațiile pe hârtie. Odată cu MIND, există opțiunea de a lucra fără hârtie și de a obține toate informațiile necesare online. Clienții se pot conecta, își pot accesa istoricul conturilor oricând doresc și mai ales, exclusiv online, pot beneficia de oferta avantajoasă a băncii pentru depozite. BRCI își propune să aducă soluții digitale pentru nevoile clienților noștri și soluții de finanțare a nevoilor de creditare pe termen scurt, prin servicii de factoring domestic și de export, forfetare acreditive sau linii de credit.”, a declarat dl. George Ciobănașu, Președintele Consiliului de Supraveghere al BRCI.

MIND simplifică anumite acțiuni precum crearea unui cont, verificarea soldului sau efectuarea unor plăți 100% online, fără să fie necesar mersul la bancă sau semnarea unor acte și contracte în format fizic, venind astfel în sprijinul clienților în acest context mai puțin favorabil, în care interacțiunile sunt limitate.

În această perioadă favorabilă digitalizării și odată cu lansarea acestui concept, BRCI își propune să devină o bancă de nișă care să se adreseze clienților persoane fizice, în principal cu soluții bancare digitale. Pentru clienții persoane juridice, BRCI va furniza soluții de finanțare a nevoilor de creditare pe termen scurt, prin servicii de factoring domestic și de export, forfetare acreditive, linii de credit și alte produse similare.

Printre principalele obiective strategice ale BRCI pentru perioada 2020-2023, se numără: optimizarea operațiunilor prin implementarea unor noi instrumente digitale pentru retail, ce vor fi oferite în România și spațiul CE, optimizarea resurselor umane prin recrutarea unui număr adecvat de specialiști care să contribuie la realizarea noii strategii a băncii și creșterea activității pe zona de retail și IMM.

Aplicația BRCI Mobile pentru mobile banking este dedicată clienților persoane fizice. Ea se poate găsi pe Google Play și pe Apple Store.