Printre acestea se numără faptul că Ferrari a început să exploreze și să evalueze produsele și serviciile de securitate cibernetică Bitdefender pentru a le integra în arhitectura sa de business.

Pe lângă integrarea soluțiilor românilor în business-ul său, Ferrari va oferi în acest an în cadrul parteneriatului cu Bitdefender și o vizibilitate mai mare a brandului prin afișarea logo-ului Bitdefender pe coroana căștilor piloților. Totodată, logo-ul va fi afișat pe costumele de curse și uniformele echipei, inclusiv pe echipamentele piloților odată cu startul Campionatului Mondial de Formula 1 la Marele Premiu din Bahrain 2023.

”Suntem încântați să marcăm startul noului sezon alături de partenerii noștri de la Scuderia Ferrari, printr-o vizibilitate mai mare a brandului Bitdefender pe mașinile și pe echipamentele piloților. În acest sezon, logo-ul Bitdefender va apărea pe căștile piloților și pe bara dispozitivului halo de pe monopost, două dintre cele mai critice elemente de siguranță concepute pentru a proteja piloții. Această amplasare are o semnificație aparte pentru noi, așa cum și Bitdefender este la fel de dedicat protejării datelor clienților și dispune de încrederea lor pentru a-i apăra de criminalitatea cibernetică”, a declarat Bogdan Irina, COO și General Manager, Consumer Solutions Group, Bitdefender.

În septembrie 2022, Bitdefender a anunțat un parteneriat multianual cu Ferrari S.p.A., pentru a deveni partener al echipei Scuderia Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1.

Despre parteneriatul dintre Bitdefender și Scuderia Ferrari am discutat pe larg într-un interviul realizat la finalul anului trecut cu Mihaela Păun, Senior Vice President Marketing&Sales la Bitdefender.