„Calificările” în campionatul reducerilor se încheie pe 6 noiembrie, iar până atunci clienții pot accesa pagina dedicată Miele, pentru a bifa topul dorințelor. Nu mai puțin de 35 de produse sunt incluse în lista de Black Friday, iar acestea vor beneficia de un preț tot mai mic pe măsură ce vor primi votul clienților.

Printre acestea se regăsesc și inovațiile din ultimul an, precum primul aspirator vertical fără fir Miele – Triflex HX1.

Confortul propriei locuințe, tot mai important în noua normalitate, devine și mai ridicat cu espressoarele de sine stătătoare, ce pot fi controlate din orice cameră a casei, prin aplicația Miele@mobile, astfel că ceașca de cafea perfectă este gata exact când își doresc utilizatorii. Și, tot pentru o locuință smart, clienții pot vota reduceri și la aspiratorul-robot Scout RX2, care îi va face să uite de procesul de aspirare manuală.

Nevoia crescută de igienizare a casei poate fi susținută și de cele mai avansate mașini de spălat rufe și uscătoare Miele, ce își reglează automat cantitățile necesare de detergent, balsam şi apă.

Dacă cel mai important discount va fi de 36% și va fi aplicat produsului cel mai dorit de către clienți, următoarele echipamente electrocasnice din top vor beneficia, de asemenea, de reduceri, în funcţie de numărul de voturi.

Maratonul Miele Black Friday începe pe 13 noiembrie și se încheie pe 30 noiembrie. În 2019, clienții au profitat de reducerile unice și au plasat peste 1.000 de comenzi doar în mediul online, în total fiind comandate peste 180 de tone de produse, în valoare totală de peste 13 milioane de lei.