Campania de Black Friday, deja tradițională în calendarul evenimentelor de shopping din România, va avea loc în perioada 12-13 noiembrie.

Categoriile cu cele mai multe produse aflate la reducere vor fi:

  • cartea în limbă străină, unde peste 600.000 de mii de titluri vor beneficia de prețuri speciale, un număr triplu decât în 2019;
  • cartea pentru copii, părinții și nu doar ei putând alege titluri cu preț redus dintr-un catalog cu peste 100.000 de titluri;
  • jucăriile, în acest an având și zona educațională foarte bine reprezentată prin produse Stem și Montessori;
  • Parfumurile și cosmeticele – peste 2000 de produse vor avea prețuri speciale în cele două campanii, cea mai mare reducere la această categorie mergând până la 80%;
  • Ceasurile și accesoriile – o selecție de 500 de produse vor beneficia de discounturi în acest an. Aici, cea mai mare reducere va fi de 90%.

Black Friday la elefant.ro

“În cele 3 zile de campanie așteptăm aproximativ 2 milioane cumpărători pe elefant.ro. Pentru a facilita livrarea către cumpărători, în acest an avem la dispoziție nu doar serviciile clasice de expediere la domiciliu prin partenerii noștri din sectorul de curierat, dar și o rețea de peste 800 de pachetomate easybox, precum și pickup-point-urile proprii elefant.ro răspândite în întreaga țară. Încurajăm astfel cumpărătorii să aleagă cea mai convenabilă metodă de livrare și cel mai la îndemână punct de ridicare a comenzii. Astfel vom degreva sistemul logistic și produsele preferate vor ajunge mai repede în posesia celor care le-au comandat”, declară Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.

Din traficul total, elefant.ro estimează ca peste 84% să de pe dispozitivele mobile, atât din aplicație, cât și din browser. Peste 40% dintre comenzi sunt estimate a fi achitate cu cardul bancar, în momentul plasării.

Cumpărătorii pot totodată să își salveze cardul în contul lor elefant.ro înaintea campaniilor comerciale pentru a-și putea plasa comenzile din doar câteva click-uri.

“Ne așteptăm totodată ca numărul comenzilor plasate din afara României, pentru familiile aflate în țară, să crească pe fondul restricțiilor de circulație”, declară Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.