Lectură de 2 min

Black Friday 2020 pe Complice.ro: reduceri de 15% la cadouri experiențiale

Abonează-te pe  
De Black Friday, Complice.ro, business online de cadouri și recompense experiențiale, va avea reduceri de 15% la pachete de experiențe.
Black Friday 2020 pe Complice.ro: reduceri de 15% la cadouri experiențiale

În ultimele 6 luni, Complice.ro a completat portofoliul de produse și cu experiențe online, adaptate nevoilor de distanțare fizică, dar și de conectare inter-umană.

Campania de Black Friday desfășurată de Complice.ro va avea loc începând de vineri, 13 noiembrie, ora 00.00, până duminică, 15 noiembrie, ora 23.59. Complice.ro va oferi reduceri de 15% la pachetele FlexiBox, pachetele flexibile de cadouri experiențiale lansate în luna octombrie.

Pachetele FlexiBox oferă posibilitatea destinatarului de a-și alege experiența dorită, dintr-o selecție de peste 20 de idei, din domenii diferite (de la driving, adrenalină, romance, gourmet, relaxare etc), atât online, cât și offline.

”Acest concept de experiențe oferă mai multă flexibilitate, astfel încât cel ce oferă un asemenea cadou nu poate da greș, chiar dacă nu este sigur care sunt preferințele destinatarului. Deja, în prima lună de la lansare, interesul față de cadourile de experiențe FlexiBox a crescut rapid. Ne așteptăm ca acestea să fie bestsellere și în perioada următoare, având în vedere sezonul sărbătorilor în care, în ciuda contextului pandemic, oamenii își doresc să fie alături de cei dragi prin gesturi și cadouri inedite”, a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

În această perioadă, de multe ori când au dorit să își recompenseze angajații și/sau partenerii, companiile au apelat la cadouri corporate de tip concept, mizând pe abordări creative care să crească engagementul.

Aceste cadouri concept - individuale sau de tip cadouri în cascadă - au fost folosite pentru a înlocui întâlnirile clasice de business - de exemplu cu un virtual lunch, virtual dinner etc - sau pentru a surprinde și recompensa loialitatea partenerilor de business - de exemplu au fost trimise cadouri pentru fiecare zi a săptămânii, cadouri pentru momente cheie, survival kit-uri etc.

Atunci când au apelat la experiențe, cel mai mare interes l-au stârnit cocktail party-urile virtuale, cinele festive remote, atelierele online de cooking, sesiunile de coaching individuale sau de echipă, dar și experiențele orientate către părinți, cum ar fi workshopuri cu specialiști în parenting.

Contextul actual a influențat și decizia de achiziție pe segmentul B2C. Aici s-a înregistrat o scădere de 20% în numărul de comenzi, inclusiv pe fondul restricțiilor care afectează activitatea unora dintre partenerii Complice.ro. Astfel, a crescut rata de adopție a cadourilor experiențiale online, zona experiențelor offline individuale rămânând însă dominantă.

Pe acest fond, Complice.ro a lansat la începutul lunii octombrie o categorie nouă de produse, sub denumirea Flexibox – pachete cu mai multe variante de experiențe dintre care clientul o poate alege pe cea dorită și potrivită. Acestea sunt împărțite pe trei zone de preț, pornind de la 250 de lei.

Pentru finalul acestui an, Complice.ro estimează că se va menține peste pragul de 100.000 euro cifră de afaceri. Impactul negativ resimțit în trimestrele II și III urmează să fie compensat prin creșterea din primul trimestru și creșterea potențială din sezonul de cadouri (trimestrul IV).


Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: