În medie, românii petrec aproape 4 ore și 20 minute folosind un telefon. Situația din 2020 a accelerat adopția telefonului ca dispozitiv principal, iar serviciile digitale sunt într-o cursă continuă de-a oferi experiențe mobile friendly. În acest context, SMSO notează că orice strategie de marketing ar trebui să fie adaptată pentru a ajunge cu informații cât mai relevante la utilizator, ținând cont în primul rând de specificul fiecăruia.

Cele mai importante recomandări țin de ora la care o companie alege să trimită SMS, dacă are acordul utilizatorului pentru a trimite astfel de mesaje scrise și informațiile transmise care trebuie să fie relevante pentru consumator. Totodată, este crucial ca mesajul să fie concis.

Un avantaj notabil pentru mobile marketing este acela că brandurile ajung imediat la consumatorii lor. În medie, citirea unui SMS se face în maximum trei minute de la primirea acestuia, spre deosebire de mail, care poate fi citit și după câteva zile sau să nu fie deschis niciodată.

Black Friday 2020 - SMSO anunță campanii speciale și sărbătorile de iarnă

Black Friday este unul dintre cele mai importante momente din an pentru afaceri. Acum companiile au posibilitatea de a crește numărul de clienți, de a-i fideliza pe cei existenți și, în egală măsură, este o ocazie bună pentru lichidarea stocurilor.

Pentru acest moment, SMSO desfășoară o campanie specială între 1 și 15 noiembrie. În această perioadă, propune patru pachete la costuri reduse pentru companiile care își doresc să apeleze la astfel de servicii de tip SMS.

Cele patru pachete variază în funcție de numărul de SMS-uri disponibile și sunt distribuite astfel: Starter include 3.500 SMS-uri pentru 99 euro, Bronze cu 5.500 de SMS-uri pentru 149 de euro, Silver include 12.000 de SMS-uri pentru 324 eur și Gold cu 39.000 de SMS-uri pentru 1.045 de euro. Costul unui SMS oscilează între 0,028 și 0,026 euro. Pagina de campanie este disponibilă aici.

Profilul companiilor care apelează la serviciile SMSO

SMS-ul este un canal de comunicare accesibil tuturor, fără a depinde de conexiunea la internet sau instalarea unei aplicații pe telefon. Prin acest mediu companiile comunică mai multe tipuri de mesaje, în funcție de nevoile lor sau ale clienților, cum sunt mesajele promoționale, reminderele, activările de brand sau anunțarea campaniilor, concursurilor și chiar solicitarea de feedback pentru departamentul de customer support.

SMSO are un portofoliu diversificat de sectoare de activitate pe care le deservește: instituții financiare, clinici medicale, ONG-uri, companii aeriene, magazine online, restaurante, saloane de înfrumusețare, companii de ride sharing.

În 2020, a dezvoltat în platformă și o funcționalitate care ajută la respectarea intimității consumatorilor. Acum, companiile au posibilitatea de a alege să expedieze cu sau fără opțiunea de ore de liniște. Odată aleasă, mesajele vor fi expediate în intervalul 9 - 19. În situația în care acestea nu sunt trimise la toată baza de date până la ora 19, expedierea continuă a doua zi, începând cu ora 9.

Planul de dezvoltare al SMSO pentru anul viitor include și funcționalitatea CLOUD PBX pentru servicii de voce prin configurarea unei centrale telefonice in cloud. Clienții au astfel la dispoziție funcții de bază sau avansate, inclusiv apel de urgență, monitorizare în timp real sau posibilitatea de a interveni într-o convorbire și nu numai.

Pe măsură ce fenomenul Black Friday a crescut în România, dar și comerțul online în general, companiile au alocat bugete și pentru mobile marketing pentru a crea engagement omnichannel. Un alt avantaj e că mesajele pot fi recepționate atât pe telefoane, cât și pe tablete. Pentru ediția din 2020 a Black Friday, SMSO estimează o creștere a cererii pentru campanii de SMS marketing față de anul trecut.