UPDATE 11 noiembrie:

Vivre dă startul campaniei de Black Friday în această seară, cu reduceri de până la 90%. Pentru a întâmpina nevoile clienților și a livra comenzile într-un timp cât mai scurt, compania a listat o varietate de produse cu peste 50% mai mare față de cea de anul trecut și a pregătit stoc dublu în depozite.

Campania Black Friday se va desfășura simultan în cele nouă țări în care Vivre activează. Dată fiind creșterea exponențială a segmentului de e-commerce din acest an, precum și creșterea accelerată a business-ului datorită investițiilor în marketing și tehnologie, Vivre estimează o evoluție a vânzărilor de 80% față de aceeași perioadă a anului trecut.

”Analizând datele și tendința de creștere, estimăm că anul acesta vom avea un Black Friday cu totul și cu totul special și că vom înregistra vânzări record, de peste 10 milioane de euro. Am început să lucrăm la strategia de marketing, stocuri, prețuri și produse încă din vară. Au fost suplimentate spațiile logistice până la 24.000 mp și am investit în noi echipamente de manipulare a mărfii pentru a automatiza pe cât posibil sistemul de împachetare și livrare al comenzilor. Totodată, din punct de vedere tehnologic, am mărit infrastructura pentru a susține un trafic de 3 ori mai mare față de recordul avut până în acest moment. Cred că suntem pregătiți din toate punctele de vedere să facem față cererii mari și să ne aliniem la nevoile clienților noștri care așteaptă cu mult interes acest eveniment”, a declarat Monica Cadogan, CEO și cofondator Vivre.

Detalii despre reducerile de Black Friday 2020 pe care le au magazinele în această perioadă puteți afla aici.

În toamna aceasta a fost lansată noua aplicație Vivre, cea mai recentă actualizare fiind componenta de AR (Augmented Reality). Aceasta le permite clienților să probeze produsele în casele lor înainte de a le achiziționa și să le ofere o experiență mai plăcută.

Reducerile vor fi disponibile până pe 15 noiembrie, la toate categoriile de produse de pe Vivre.ro. Anul acesta clienții pot achiziționa ustensile de bucătărie de la 9,99 lei, rame foto, plante artificiale, vaze și alte obiecte decorative de la 15,99 lei, covoare de la 29,99 lei, săpunuri, geluri de duș și creme de corp de la 25,99 lei, corpuri de iluminat de la 49,99 lei, scaune de la 79,99 lei, precum și canapele de la 689,99 lei.


Clienții Vivre vor avea parte de zeci de mii de produse reduse cu până la 90%.

Având în vedere creșterea exponențială a întregii industrii de e-commerce din acest an, Vivre estimează că va livra un Black Friday record, cu vânzări de peste 10 milioane de euro, respectiv o creștere de 80% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Pentru a maximiza capacitatea de procesare a comenzilor, compania a reorganizat fluxurile interne, a suplimentat spațiile de depozitare, echipamentele de manipulare a mărfii, precum și numărul de angajați.

Black Friday 2020 la Vivre, simultan în 9 țări

Campania de Black Friday 2020 la Vivre se va desfășura simultan, în cele nouă țări în care compania activează: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia.

Vivre este principalul e-commerce din industria home & deco din CEE, fondat în 2012 de antreprenori români, cu vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia.

Pe site-urile și aplicațiile mobile Vivre sunt disponibile peste 350.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la furnizori din întreaga lume.