Nu mai puțin de 94,7% dintre magazinele din platformă vor avea campanii de reduceri de Black Friday, în acest sfărșit de săptămână.

Categoriile de produse la care comercianții vor pregăti cele mai mari reduceri sunt:

  • Casă și Grădină – 47,4%
  • Electronice și IT – 26,3%
  • Electrocasnice – 18,4%
  • Frumusețe – 18,4%
  • Sănătate și îngrijire – 15,8%

Pentru rezultate favorabile de Black Friday, 78,9% dintre comercianți se axează pe promovare, 63,2% pe un site optimizat, 55,3% pe automatizări și, în egală măsură, pe un serviciu îmbunătățit de relații cu clienții.

Clienții platformei easySales consideră că, de Black Friday, canalele care vor ajuta cel mai mult vânzările sunt eMag Marketplace – 57,9%, site-urile proprii – 26,3%, Doraly Marketplace – 5,3%.

Comercianții vor plasa reducerile și pe platformele Decathlon și Flanco, integrate în easySales, anunțate în conferința eCommerce Talks by easySales

easySales este o platformă B2B și un startup în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute.