Astfel, retailerul a generat venituri de 30.000.000 lei, dintre care 10% au venit din Marketplace, unde peste 400 de magazine partenere au vândut peste 8000 de produse.

Cel mai mare eveniment din e-commerce-ul românesc a arătat înca o dată interesul din ce în ce mai mare al românilor pentru cumpărăturile online. Black Friday se află pe un trend ascendent și în 2018, fiind un moment care marchează începutul sezonului de cumpărături.

Față de 2017, magazinul online anunță că valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut cu aproximativ 250 lei, românii făcând astfel cumpărături în valoare medie de aproximativ 1100 lei.

Comportamentul consumatorului de Black Friday arată că românii preferă din ce în ce mai mult să folosească telefonul mobil atunci când fac cumpărături. Dovada stă în faptul că 60% din traficul de pe site-ul magazinului online a fost făcut de pe dispozitive mobile, în creștere cu 8% față de anul precedent. CEL.ro aproximează că în 2019 acest procent poate ajunge până la 70-75%.

Precum în 2017, cele mai comandate produse au fost telefoanele (peste 5000 de bucati), televizoarele (peste 3.000 bucati), componentele de PC, frigiderele, aspiratoarele și espressoarele (peste 2500 de bucati). Pe de altă parte, in Marketplace clienții s-au orientat către categorii precum accesorii de telefoane, articole sport, mobila, saltele sau produsele de bucătărie.

Cel mai scump produs comandat de Black Friday a fost un televizor LED de 77”(195cm), în valoare de 28.999 lei. Trei astfel de produse au fost vândute în primele ore de la afișarea ofertei pe site-ul magazinului.

Datorită eforturilor și investițiilor făcute pentru pregătirea zilei de Black Friday, magazinul online a reușit să onoreze peste 95% din comenzi în primele 48 de ore. Tendința românilor de a plăti cu cardul online a crescut până la 30%, față de restul anului când doar 12% din clienți au preferat această modalitate de plată.

Magazinul online estimează că va finaliza anul 2018 cu o cifră de afaceri de 70 de milioane de euro și va depăși un milion de comenzi procesate.