UPDATE 16 noiembrie:
”Traversăm un an altfel, așa că am decis să marcăm și Black Friday-ul într-un mod diferit, prin Ediția de bun simț de la Fashion Days. Cu această ocazie le-am reamintit cumpărătorilor că le-am pregătit cele mai bune oferte și totodată le-am lansat provocarea de a face fapte bune, donând o parte dintre hainele pe care aceștia nu le mai poartă. Astfel, am reușit să acumulăm încă din primele zile peste 22.000 de articole donate, respectiv peste 8 tone de îmbrăcăminte și încălțăminte, care vor fi alocate de către Banca de Haine, în perioada imediat următoare, celor care au nevoie de ele. Ne-am bucurat să vedem că prin implicarea și mobilizarea comunității putem face donații importante pentru cei care provin din medii defavorizate și le mulțumim tuturor celor care au răspuns deja invitației noastre, dar și celor care urmează să doneze. Credem cu tărie că e important ca donațiile să devină un gest recurent și de #bunsimț în viețile noastre, ale tuturor”, a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.
În prezent, colectarea donațiilor continuă, urmată de procesul de igienizare și transport către Asociația Banca de Haine. Până astăzi, 16 noiembrie, cea mai mare cantitate a fost colectată în București, aproximativ 7 tone, urmată de Brașov, unde s-au ridicat aproximativ 540 de kg, Cluj – aproximativ 500 kg, iar la Timișoara și Constanta – peste 500 kg cumulate.
Black Friday 2020 s-a încheiat cu vânzări de peste 80 de milioane de lei la Fashion Days, iar aplicația a rămas principala sursă de comenzi, cu peste 80% din valoarea comenzilor plasate, procent în continuă creștere de la an la an. Numărul produselor comandate a înregistrat o creștere de peste 25%, în timp ce valoarea medie a coșului de cumpărături s-a situat la nivelul anului trecut – aproape 460 lei.
”Clienții au cumpărat din ce în ce mai mult online pe timpul acestei pandemii și au descoperit beneficiile pe care noi le comunicăm constant: gama mai mare de produse, prețuri bune, servicii rapide de livrare și retur. Black Friday a cimentat această tendință, iar pentru noi a fost extrem de provocator să scoatem din depozit 250 de mii de produse și să păstrăm o viteză excelentă de livrare, chiar și la aceste volume. Am avut peste 4 milioane de vizite pe parcursul evenimentului și am observat un trend puternic spre produsele de valoare mai mică, semn că românii sunt puțin mai cumpătați în această perioadă. E un semn pe care l-am luat în calcul pentru Sărbători, așteptările noastre fiind ca și luna decembrie să se mențină la un ritm de creștere de 60-70% față de anul trecut, așa cum am văzut de la începerea pandemiei”, a adăugat Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Cele mai achiziționate branduri:
- UGG
- Puma
- Timberland
- Trespass
- Nike
- Guess
- Geographical Norway
- U.S. Polo Assn.
- Columbia
- Fossil
Cele mai căutate categorii de produse:
- Cizme femei
- Geci și jachete femei
- Geci și jachete barbati
- Pantofi sport femei
- Încălțăminte bărbați
Orașele/județele din care s-au făcut cele mai multe comenzi:
- București & Ilfov
- Constanța
- Cluj-Napoca
- Timișoara
- Iași
În prima zi a celui mai așteptat eveniment de sale al anului, clienții Fashion Days au comandat peste 200.000 de produse, dintre care 80.000 au plecat deja din depozit către clienți încă din prima zi.
Black Friday 2020 la Fashion Days - 80% din vânzări provin din aplicație
Majoritatea vânzărilor din prima zi au fost plasate în aplicația Fashion Days, procent în continuă creștere de la an la an.
Cele mai vândute branduri din prima zi sunt: UGG, Nike, Puma, Timberland, Guess, Trespass și Columbia, iar categoriile de produse cu cel mai mare interes au fost: cizmele pentru femei și gecile de sezon, atât pentru femei, cât și pentru bărbați.
Top produse vândute în prima zi:
- Cizme scurte din piele nabuc, UGG
- Bocanci impermeabili Timberland
- Trening bărbați, Nike
- Cizme de iarnă pentru copii, Trespass
- Trening pentru fitness, Adidas
- Pantofi cu accente colorblock, Puma
- Pantaloni pentru alergare, Puma
Top 3 categorii vândute în prima zi:
- Cizme femei
- Geci bărbați
- Geci femei
Cifrele Black Friday la Fashion Days din prima zi:
- Peste 80% din vânzări provin din aplicație
- Comanda cu cele mai multe produse: 50 produse
- Cel mai scump produs vândut: geaca biker din piele, Diesel, 3869.99 Ron
- Comanda cea mai scumpă: 9897 Ron (24 de produse, din Bistrița)
- Top 5 orașe: București, Ilfov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara
- Primele comenzi din București și Ilfov au fost livrate chiar în aceeași zi.
Fashion Days, campanie de donare de haine înainte de achizițiile de Black Friday
Iată câteva dintre propunerile noastre pe care le-am selectat din oferta de Black Friday 2020 a Fashion Days.
Pentru că tot sunt niște zile mai răcoroase, un hanorac Tommy Jeans din bumbac poate fi o alegere foarte bună. La Fashion Days hanoracul este la reducere de Black Friday și are un preț de 319 lei.
Completați ținuta cu o pereche confortabilă de pantofi Puma, aflați la reducere de Black Friday la Fashion Days și care au un preț de 189 de lei.
Black Friday 2020 la Fashion Days
Black Friday 2020 la Fashion Days are loc între 11 și 13 noiembrie. Pentru ediția din acest an a Black Friday, Fashion Days a pregătit un stoc de produse în valoare de circa 200 de milioane de lei.
Robert Berza, General Manager Fashion Days, a precizat faptul că 85% din stoc se află la cel mai pun preț, reducerile fiind disponibile la produse de peste 100 de lei. ”Black Friday este un eveniment pentru produse premium. Acum pot să și le permită și clienții care își doresc produse de la branduri de lux, dar care în alte momente ale anului nu reușesc să și le cumpere”, a precizat Robert Berza într-o conferință de presă care a avut loc recent. Mai multe detalii despre campania de Black Friday la Fashion Days din acest an puteți citi aici.