Magazinul online de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii a desfășurat campania de Black Friday din acest an de-a lungul unui weekend prelungit, începând de pe 17 noiembrie. Oferta a cuprins peste 70.000 de produse, cu prețuri reduse până la 90%.

La final de Black Friday, FashionUP consemnează o creștere cu 44% a vânzărilor, comparativ cu anul 2016. De asemenea, față de anul trecut, a crescut cu 12% și valoarea medie a coșului de cumpărături.

Cea mai mare comandă a venit din Craiova și conține 39 de produse. Orașele din care s-au înregistrat cele mai multe comenzi sunt: București, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov.

Cele mai apreciate branduri și produse de Black Friday

Cel mai vândut produs a fost o geacă de la Be You, dovadă a faptului că gecile negre rămân, în continuare, cea mai uzuală alegere a românilor pentru iarnă. Cele mai vândute branduri pentru femei au fost Thea Visconti, Best Connections, Goby, Versace 1969, La Redoute Collections, Fontana 2.0 și CONDUR by alexandru.

Dintre brandurile bărbătești, cele mai populare au fost U.S. Polo ASSN., Versace 1969, Sir Raymond Tailor, Timberland și Top Secret, lucru ce denotă că bărbații preferă să rămână fideli mărcilor consacrate.

În zilele dedicate acțiunii de Black Friday, un alt brand popular în rândul clienților a fost Goby: au fost vândute 592 de perechi de încălțăminte.

Au fost vândute peste 600 de ceasuri Emily Westwood, cu design cu linii simple și preț accesibil cu plecare de la 115 lei și peste 1500 de genți din piele naturală și eco. Fie că au un buget mediu sau mai mare, clienții FashionUP optează pentru design clasic, mereu la modă. Cele mai vândute branduri de genți au fost Beverly Hills Polo Club, Cavalli Class, Trussardi, Versace Jeans, Sofia Cardoni și Laura Biagiotti.

Cele mai vizitate și cumpărate categorii au fost: rochiile de zi, gențile, încălțămintea de sezon (ghete, botine, cizme) și gecile.

Campania de reduceri FashionUP continuă

Reducerile continuă prin campania “Black Week”, care propune oferte la articole de sezon și nu numai, disponibile până pe 26 noiembrie. Zilnic, vor fi publicate noi oferte de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de la cele mai vândute branduri publicate pe site în ultimul an.

Reprezentanții retailerului estimează vânzări în valoare de două milioane de euro până la finalul perioadei de promoții.