Până în prezent, peste 350.000 de produse au fost comercializate prin intermediul platformei Blugento, din industrii foarte variate, de la domenii populare în online, precum fashion, beauty, home&deco şi produse pentru copii, la domenii care presupun comercializarea de produse nișate, precum cele pentru apicultori, obiecte de artă sau produse tradiționale românești.

„Cât priveşte anul viitor, vom extinde parteneriatele strategice la nivel național cu un jucător mare de pe piața de telecom, dar și cu alți furnizori de soluții de eCommerce din zona de curierat și plăți online. Pe plan extern, am avut un feedback foarte bun pe soluția de eCommerce pe care o oferim.”, mai spune Sandu Băbăşan.

„Ritmul în care lucrăm este unul foarte alert. Lansăm câte un magazin online în fiecare zi și, ținând cont de cererea ridicată din ultimele luni, estimăm că în următorul an va crește acest indicator”, spune Sandu Băbăşan CEO Blugento.

În acest sens, platforma Blugento este integrată cu peste 100 de soluții de plată, curierat, marketing și alte servicii care oferă avantaje competitive magazinelor online. Iar până pe 22 decembrie, clienţii care vor achiziţiona unul dintre cele trei tipuri de abonament, vor primi beneficii de peste 2.000 de euro.