De asemenea, în noiembrie-decembrie, compania a desfășurat campanii cu spoturi TV pe 4 din cele 9 piețe unde este prezentă.

„Am investit peste 4 milioane de euro în magazine, extinderea depozitelor și extinderea companiei pe 4 noi piețe. Anul trecut, Bonami a primit peste 2,7 milioane de produse în depozitele sale și și-a extins suprafața depozitului cu 10.000 m2, până la cei 55.000 m2 actuali. Bonami continuă să fie o companie profitabilă, ce își susține investițiile din propriile resurse.’’, a menționat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Creșterea înregistrată de companie pe toate piețele sale a fost de 25%. Piața românească a stagnat, după o creștere de 40% în anul precedent. Cifra de afaceri în 2021, în România, a fost de 10 milioane de euro.

Numărul de produse din stoc nu s-a schimbat semnificativ față de 2020, când stocul a crescut în mod dinamic, planul fiind epuizarea acestuia în proporție de 90%. În cazul celor mai vândute produse, disponibilitatea se menține la peste 90% și peste 90% din mărfurile vândute sunt în stoc.

Spre deosebire de anii anteriori, în 2021 au fost adăugate mai multe produse din categoria de mobilier. În ceea ce privește preferințele românilor, aceștia au ales să cumpere mobilier pentru grădină, o consecință a timpului petrecut acasă. Categoria de mobilier a înregistrat cele mai mari vânzări, la nivel de companie.

La fel ca anul trecut, anul acesta Bonami se așteaptă la posibile complicații în lanțul de aprovizionare și la creșterea prețurilor la transport și materiale. Din acest motiv, compania își dorește să se concentreze pe integrarea verticală astfel încât să aibă sub control întreg lanțul de producție, pentru a putea oferi clienților produse la un nivel superior de calitate.

În ceea ce privește planurile pentru 2022, Pavel Vopařil a comentat: „Am decis că trebuie să ne bazăm pe noi înșine în multe părți ale lanțului de aprovizionare. Drept urmare, dorim să avem mai mult control atât asupra transportului, cât și asupra produselor în sine. De aceea ne vom extinde gama cu noi categorii, vom începe să proiectăm noi înșine unele produse, dar, cel mai mult ne interesează să obținem cea mai bună calitate a produselor. Satisfacția clienților noștri rămâne la fel de importantă, de aceea vom continua să ne îmbunătățim serviciile oferite, site-ul web și interfața pentru telefon mobil, conținutul și navigarea, pentru ca experiența de achiziție pe site-ul Bonami sa fie ușoară și plăcută. Ne-am extins cu succes anul trecut pe 4 noi piețe, ce au crescut destul de rapid, așa că ne vom concentra cu siguranță și asupra lor, pentru a adăuga servicii, oferte de produse și conținut relevante.’’