Statisticile Bonusway din ultimele luni arată că românii sunt din ce în ce mai interesați de magazinele chinezești, în special de AliExpress. Astfel, 16,02% din românii care folosesc Bonusway au făcut cel puțin o cumpărătură pe AliExpress în ultimele 4 luni.
Cea mai populară categorie de produse pe AliExpress în rândul utilizatorilor Bonusway este reprezentată de Casă și Grădină (15,57%). Această categorie include printre altele: ustensile de bucătărie, obiecte decorative sau produse textile pentru casă.
Cu toate că această categorie se bucură de cea mai mare popularitate în rândul românilor care folosesc Bonusway, categoria de Frumusețe și Sănătate nu se lasă mai prejos, produsele fiind comandate de 9,72% dintre consumatori.
La o diferență foarte mică, se află categoria de Bijuterii și Accesorii cu 9,69%, majoritatea utilizatorilor din această categorie fiind femei. O categorie la fel de importantă cu un procent de 9,31% este reprezentată de Telefoane și Telecomunicații, iar cele mai populare produse cumpărate sunt ecranele de protecție și husele pentru telefon.
Totodată, segmentul de Haine și Accesorii pentru femei este în top cinci cu un procent de 6%. La doar un procent diferență cu 5,12% se află categoria Ceasuri, urmată de Jocuri și Divertisment cu un procent de 4,81%. Este urmat apoi de articole pentru mame și copii, cu 4,71% și articole pentru Sport cu un procent de 3,17%.
Popularitatea magazinului AliExpress vine din prețurile foarte mici pe care le oferă, dar nu numai: magazinul și-a îmbunătățit sistemul de plată online, astfel că românii nu se tem să plătească cu cardul pe acest site. În plus, în cele mai multe cazuri transportul este gratuit, ceea ce îi atrage pe români să facă cumpărături, chiar dacă vin de la o așa mare distanță.
Atenție însă: există cazuri în care costul de transport este ascuns în spatele prețurilor produselor.
Bonusway este un serviciu gratuit de cashback care dă consumatorilor acces la peste 400 de magazine partenere din diverse domenii: de la fashion și sport, la electronice, călătorii, casă, divertisment și mult mai multe. Pe lângă cashbackul sau bonusul primit din partea magazinelor partnere, prin Bonusway consumatorii vor fi la curent cu cele mai noi oferte din magazine, cu voucherele și codurile promoționale oferite de acestea, dar în același timp aceștia vor primi emailuri personalizate în funcție de preferințele lor. Bonusway există în 14 țări are peste 4 milioane de utilizatori și 8000 de magazine partnere în mediul internațional.