Cei de la Didi plănuiesc să folosească banii luați de la Booking pentru a se extinde mult mai puternic în afara Chinei, scriu cei de la Autonews.

Totodată, ca parte din înțelegerea dintre cele două companii, utilizatorii Booking vor putea chema mașini Didi chiar din aplicațiile pe care le deține compania.

Noua rundă de finanțare alimentează planurile Didi Chuxing de a se extinde în cât mai multe țări, în special în cele în care operează Uber. De exemplu, chinezii și-au extins recent serviciile în Mexic, Australia și Japonia, după ce, în decembrie au primit o finanțare în valoare de 4 miliarde de dolari. Nu în ultimul rând, Didi a investit și în câțiva dintre ceilalți competitori ai Uber, precm Grag (Singapore), Lyft (SUA), 99 (Brazilia), Ola (India).

Compania nu este încă listată, intrarea pe bursă fiind așteptată în orice moment, însă valoarea sa trece de 56 de miliarde de dolari.

Booking Holdings are o evaluare de 97 de miliarde de dolari, corporația deținând site-uri precum Booking.com, Priceline.com,Agoda.com sau KAYAK.