Un studiu realizat de Asociația Profesională a Emitenților de Tichete (APET) arată că aproape 90% dintre clienții săi declară că intenționează să ofere beneficii extrasalariale angajaților, iar cardurile de masă rămân pe primul loc în preferințele acestora (47%).

Mai mult, studiul susține importanța acestui tip de beneficiu – 63% dintre companiile cliente consideră cardurile de masă ca fiind esențiale în pachetul extrasalarial.

"Începând de astăzi, clienții Bringo au parte de o aplicație cu un design nou și un stack tehnic îmbunătățit, care să poată face față numărului tot mai mare de magazine din marketplace. Ne-am dorit mult să venim în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor aplicației și să le putem oferi acestora experiența de a face cumpărături online folosind cardurile de masă și cardurile cadou. Clienții noștri vor putea plasa comenzi și plăti printr-o varietate de metode și doar din câteva click-uri. Astăzi am reușit să lansăm câteva din proiectele mari ale aplicației Bringo și, pe lângă echipele de personal shoppers, reușim să ne deservim clienții cu servicii lansate în premieră în spațiul digital", a declarat Adrian Urdar, Chief Product Officer Bringo.

Această metodă de plată prin carduri Sodexo Gusto Pass, Up Dejun și Up Cadou va fi exclusiv online, iar platforma Bringo va funcționa similar celei cu carduri bancare și va fi disponibilă, în primă fază, pentru cumpărături prin Bringo de la Carrefour Hypermarket, Cora si PENNY.

Odată finalizat coșul de cumpărături de la magazinele partenere, utilizatorul este redirecționat către pagina cu detaliile livrării și ale plății; în secțiunea metodelor de plată, utilizatorii vor putea introduce datele cardului de masă sau cardului cadou, fiind posibilă și salvarea acestuia pentru viitoare cumpărături.

Pentru cei care vor dori să folosească Bringo, ca urmare a adăugării acestei opțiuni, dar nu au încă un cont în platformă, aplicația este disponibilă pentru descărcare în App Store și Google Play.