Cu ajutorul platformei se va putea verifica drumul de la materia primă la bunul final, pentru ca toți clienții să aibă garanția autenticității. Platforma se numește Aura și va fi live în mai-iunie. Proiectul va fi implementat pentru brandul Louis Vuitton și pentru Christian Dior, iar ulterior va fi extins către cele 60 de branduri deținute de grup, scrie coindesk.com.
"Aura va oferi dovada autenticității bunurilor, prin urmărirea originii lor de la materia primă, la magazin, până inclusiv la piața de bunuri second-hand. Următoarea etapă pentru platformă va fi să ofere protecție pentru proprietatea intelectuală, oferte exclusive, dar și evenimente pentru branduri", a declarat o sursă implicată în proiect pentru coindesk.com.
Grupul LVMH deține branduri precum Christian Dior, Dom Perignon, Hublot. Veniturile concernului au fost de 53 de miliarde de dolari în 2018. LVMH dorește să ofere pe viitor serviciul și pentru alți producători, inclusiv pentru competiție. Practic, LVMH va oferi soluția white label pentru alte companii.
Tehnologia blockchain folosită este cea ERC-721 și vei putea să verifici o geantă de la ferma de aligatori de unde a fost luată pielea, în fabrici, lanțul de distribuiție și magazin.