În 2019, platforma a primit o finanțare de 1 milion de dolari de la Early Game Ventures, un fond de investiții specializat în startup-uri early-stage de tehnologie.

La numai 2 ani după lansarea versiunii beta, Bunnyshell, o platformă de management și automatizare a infrastructurii cloud, a atins pragul de 1000 de clienți. Este o realizare importantă pentru companie, deoarece au trecut cu succes de faza de testare a produsului pe piață - sau de identificare a product-market-fit.

Conform echipei Bunnyshell, atingerea acestui prag este dovada faptului că au creat un produs care adresează și rezolvă o nevoie din piață și care poate ajuta business-uri la nivel global.

”Creșterea unei companii SaaS este o provocare. Ne-am petrecut ultimele luni testând și îmbunătățind tehnologia din spatele platformei Bunnyshell. De asemenea, am lucrat intens pentru a măsura și înțelege cum se potrivește produsul nostru pe piața actuală. Acum că am identificat product-market-fit-ul, echipa lucrează pentru a prelua și a implementa cât mai mult feedback de la clienții noștri. În continuare avem aceeași misiune: să aducem cât mai multă valoare utilizatorului final, indiferent de aptitudinile tehnice pe care le are acesta. Acum suntem o echipă mai mare, mai matură și continuăm să creștem. Avem multe cereri de la clienții noștri în ceea ce privește funcționalitățile platformei, ceea ce ne face să credem că există o adevărată cerere pe piață, la nivel internațional”, afirmă Alin Dobra, CEO-ul Bunnyshell.

Ce face Bunnyshell

Bunnyshell s-a lansat în 2018 ca o platformă DevOps pentru managementul infrastructurii cloud. De atunci, platforma este în proces de îmbunătățire, transformându-se într-o soluție de infrastructură cloud de a doua generație. Platforma permite utilizatorilor să creeze și gestioneze aplicații și site-uri și ajută companiile să își scaleze creșterea.

Am scris pe larg povestea românilor de la Bunnyshell în acest material.

Principalii clienți ai platformei sunt afacerile de tip SaaS, serviciile de management pentru servere (MSP) și magazinele online (Ecommerce). Recent, echipa Bunnyshell a observat o creștere și în numărul de clienți din rândul companiilor SMB și de tip Enterprise.

Companiile mici și mijlocii însumează aproximativ 90% din afacerile din piața globală. În urma digitalizării rapide, aceste afaceri se mută în mediul online și încep să utilizeze tehnologie de tip cloud. Bunnyshell vine în sprijinul acestor companii și le oferă o infrastructură cloud care le scade costurile și crește eficiența afacerii.

În următoarea etapă de creștere a produsului, echipa Bunnyshell se va concentra pe înțelegerea clienților și pe îmbunătățirea principalelor funcționalități.

”Ne concentrăm pe îmbunătățirea funcționalităților, experiența utilizatorului și experiența de development. În ultimele luni, ne-am dat seama că Bunnyshell poate aduce valoare oricărui developer, la nivel global. Pe măsură ce lucrăm la produs și discutăm cu clienții noștri, descoperim că există mai multe modalități prin care produsul nostru poate să fie de ajutor. Acest lucru ne demonstrează că produsul aduce o soluție cerută de piață”, declară Silviu Croitoru Chief Product Officer în cadrul startup-ului românesc.

Bunnyshell funcționează cu platforme precum Google Cloud și Amazon Web Services și deține parteneriate cu diverse companii, printre care Digital Ocean și Cloudflare.

Joburi în IT - Bunnyshell crește echipa

Depășirea pragului de 1000 de clienți vine imediat după anunțul unui update important al produsului Bunnyshell, care a îmbunătățit considerabil experiența utilizatorilor și a introdus noi funcționalități.

Echipa Bunnyshell, formată acum din 15 membri, este în căutarea unor candidați pasionați de startup-uri care să li se alăture pentru a îndeplini misiunea platformei: democratizarea cloud-ului.

”Nu există nicio școală în lume care să te învețe ce trebuie să faci atunci când te angajezi într-un startup care a identificat o nevoie în piață. Mereu există ceva de făcut și partea cea mai bună este că totul pare nou și fresh. Atunci când ajutăm utilizatorii să își îndeplinească țelurile, ne apreciem și mai mult clienții. În timp ce încercăm să înțelegem modurile prin care putem rezolva diverse probleme din piață, ne concentrăm și pe îmbunătățirea arhitecturii cloud la nivel global. Văd aceste lucruri ca niște provocări, dar pot spune că sunt recunoscătoare pentru că fac parte din această aventură fantastică. Este un exemplu de o echipă genială cu un produs genial care ajunge la clienți geniali care sunt cu adevărat interesați de soluția noastră. Pornind de la ideea originală, cred că acum suntem pe drum expres către democratizarea cloud-ului”, spune Diana Albu, Chief Operations Officer în cadrul Bunnyshell.