Lisa&Co aduce pe piața locală de bijuterie colecții ediție limitată și serii mici, dar și bijuterii create la cerere.

”Lisa&Co. este un brand pentru care creativitatea este pe primul plan și de aceea investește timp în conceperea și executarea unor piese de bijuterie mici și foarte mici, cu manopera complexă, care necesită o atenție sporită la detalii și finisaje. „Credem cu tărie că oricât de mică ar fi o bijuterie, ea trebuie să fie definită nu doar de delicatețe, ci și de precizie și perfecțiune, și cel mai mult ne plac provocările și bijuteriile custom-made”, subliniază Roxana Dan, fondatoare Lisa&Co.

Anul 2021 a însemnat comenzi online în proporție de 80% din totalul comenzilor, iar clienții sunt majoritatea recurenți, cu până la 10-15 comenzi efectuate. Media coșului de cumpărături este de 1000 lei, iar anul acesta estimează o cifră de afaceri în creștere.

”Ca profil, clienții se împart în cei care își doresc o bijuterie cu personalitate, contemporană, bine executată și cei care își doresc bijuterii personalizate, iar de cele mai multe ori, clientul își alege piatra, iar noi creăm un produs astfel încât să se potrivească personalității doamnei pentru care pregătim bijuteria. Noi spunem că frumusețea bijuteriilor stă în modul în care au fost realizate, în materialitatea lor, manopera fină și atenția la detalii,” adaugă Roxana Dan.

Pentru 2022, Lisa&Co urmează să mai deschidă un boutique în București, dar vizează și extinderea internațională, cu magazine în Germania și Italia. Totodată, planurile de dezvoltare includ o mai mare atenție magazinului online și marketarea piețelor internaționale.