Compania a introdus căștile VR ca dispozitive de divertisment în timpul călătoriilor cu autocarele FlixBus pe o serie de rute din SUA. Cel mai mare operator de autocare pe distanțe lungi din Europa a intrat pe piața din SUA în 2018.
Experiența VR va fi disponibilă pentru cei care aleg să călătorească spre o serie de rute din Tucson, Phoenix, Los Angeles și San Diego. Proiectul pilot este realizat în colaborare cu Inflight VR.
Pasagerii care rezervă locuri panoramice pe aceste rute se vor bucura de experiența VR gratuit. În momentul în care vor urca la bordul autocarelor aceștia primesc căștile VR și vor avea la dipoziție 50 de jocuri video, experiențe cinematice și de călătorie. Căștile Pico Goblin2 aparțin Pico Interactive. Inflight VR oferă conținutul și este responsabil de updatarea platformei VR.
FlixBus a început să testeze această soluție la sfârșitul anului trecut. Dacă experiența VR este primită bine de călători, proiectul s-ar putea extinde și pe alte rute operate de compania europeană.
Lansat în Germania în 2013, FlixBus operează în acest moment în 29 de țări, în colaborare cu 300 de parteneri locali. Startup-ul a creat mai mult de 7.000 de slujbe pentru șoferii de autocare. Startup-ul german FlixBus a intrat pe piața românească în 2016 și oferă 100 de conexiuni directe către 15 țări europene.