Facebook intră pe teritoriul Tinder. Din nou

Facebook va oferi o opțiune de dating, care seamănă foarte mult cu Tinder. Cumva, Facebook se întoarce la origini. Înainte de Facebook a existat FaceMash, care făcea cam ce face Tinder acum, dar doar pentru Harvard. Ei bine, dacă până acum nu știai cum să agăți pe Facebook, rețeaua socială va adăuga un format dedicat evenimentelor, care seamănă cu Tinder.

Aplicația de dating va fi construită momentan în cadrul Facebook, dar va fi opțională și nu va fi publică. Utilizatorii vor putea vedea alți oameni din apropiere și vor putea comunica folosind doar prenumele și nu vor folosi aplicația principală de Messenger. Sugestiile din zona de dating vor fi făcute doar pentru oamenii care nu sunt între prietenii tăi. Acest lucru înseamnă că Facebook vrea să te atragă să întâlnești noi oameni și e o metodă pentru ei să crească interacțiunea din rețea.

Aplicația va fi lansată mai târziu anul acesta.

Oculus Go

E prima cască autonomă de realitate virtuală de la Oculus Rift. Aceasta poate fi folosită fără a fi conectată la un telefon mobil sau la un calculator. Oculus Go costă 199 de dolari și poate fi cumpărată de pe Amazon. Oculus Go va avea suport pentru Watch Party, o opțiune prin care utilizatorii unui grup pot să urmărească un video în același timp.

Utilizatorii vor putea urmări și show-uri TV live, dar și jocuri. Există și platforma Oculus TV prin care se va putea urmări conținut de la ESPN, Showtime, Netflix și alte servicii digitale.

Facebook Messenger e mai simplu

Utilizatorii s-au plâns de multă vreme că Facebook Messenger a devenit mult prea complicat și au fost adăugate prea multe feature-uri. Facebook dorește să simplifice aplicația în perioada următoare.

Din ce s-a văzut la prezentare, nu e vorba de o simplificare de tipul Messenger Lite, care elimină funcții, ci una vizuală. Aplicația de Messenger va avea și un mod Dark, care pune culoarea neagră pe fundal.

Instagram Stories la puterea a doua

Instagram e un produs de succes al Facebook, iar Instagram Story, răspunsul lor la ceea ce face Snapchat a devenit un format media în sine care este foarte popular. Din acest motiv Facebook a adăugat noi opțiuni pentru Instagram Stories.

Utilizatorii vor putea să folosească filtre de realitate augmentată de la branduri și influenceri, ca pe Snapchat. De asemenea, există mai multe integrări. Un clip făcut cu un GoPro va putea fi tăiat și portat în Instagram Stories direct. În plus, poți să dai share și din Spotify la melodia pe care o asculți acum.

Instagram dezvoltă și zona de mesagerie, cu adăugarea opțiunii de videocall.

Clear History - ștergi toate datele tale pe care le-ai dat Facebook

Astfel, Zuckerberg a anunțat că utilizatorii vor primi, în următoarele câteva luni, un buton nou care le va permite să șteargă istoricul de navigare, precum și toate cookie-urile culese de Facebook până în acel moment.

"În browser-ul tău, există o opțiune simplă de a șterge cookie-urile și istoricul de navigare. Ideea este că foarte multe site-uri au nevoie de cookie-uri pentru a funcționa cum trebuie, dar tot trebuie să poți renunța la istoric atunci când vrei tu. Construim o versiune a acestei funcții pentru Facebook. Va fi simplu un buton simplu care îți va permite să golești istoricul de navigare pe Facebook - lucrurile pe care ai dat click, site-urile pe care le-ai vizitat și așa mai departe", a scris Mark Zuckerberg pe Facebook. Mai mult, cei care își doresc vor putea alege ca Facebook să nu stocheze deloc aceste informații.