client.tips e o platformă de feedback privat prin care un business ar putea obține răspunsuri de la clienții săi în mod privat, nu pe platforme publice, unde imaginea lor ar putea avea de suferit. Fondatorul și CEO-ul client.tips este Ciprian Stanciu și el a lansat platforma în martie 2016.
În momentul acela client.tips a fost folosită de către business-uri, până în ianuarie 2017, când ideea și aplicația au fost rafinate. Începând din ianuarie 2017, client.tips pune la dispoziția business-urilor un set complet de funcționalități pentru obținerea facilă și agregarea automată a feedback-ului privat al clienților. Client.tips este utilizat în prezent de către proprietari de bussines-uri variate, care au totuși ceva în comun: au înțeles că adaptarea continuă la cerințele oneste ale propriilor clienți este indispensabilă pentru a rezista pe piața în care activează.
Practic, proprietarul locului poate pune pe masă un mesaj cu un cod QR prin care să poți ajunge la formularul de feedback.
Aplicația client.tips funcționează pe toate dispozitivele mobile, indiferent de sistemul de operare, fără instalare. Pentru a da feedback este nevoie doar de un browser și de internet. Fiecare business pune la dispoziția clientului o adresă client.tips și un QR cod afișate acolo unde se desfășoara activitatea.
Platforma client.tips oferă: raportare săptămânală a performanței, cu măsuri recomandate; raportare lunară a satisfacției clienților, personalizabilă, globală și per angajat; stimularea angajaților prin rapoarte săptămânale evidențiind evoluția propriei performanțe.
Platforma poate fi folosită de restaurante, hoteluri sau unități care au nevoie de un feedback sincer de la clienți, în reprezentanțe auto, spa-uri, săli de fitness sau instituții de învățământ private.