Aplicația este realizată în parteneriat cu dezvoltatorii Parking Spotter și cu Eutron Invest România, în calitate de integrator, și vine să reducă semnificativ timpul petrecut în căutarea unui loc de parcare, în zona recent remodelată a galeriei comerciale.

Printr-o soluție inovatoare, care se bazează pe analiza imaginilor generate de toate camerele video instalate în parcare, Parking Spotter ajută clienții centrului comercial să se orienteze mai ușor și să identifice rapid un loc de parcare liber. Astfel, clienții Carrefour, turiștii și toți cei interesați să ajungă în galeria comercială vor avea la îndemână un instrument digital eficient, care le va face experiența la cumpărături mult mai ușoară.

Parking Spotter este prima aplicație dezvoltată de Carrefour pentru un centru comercial local, pentru crearea acesteia alocându-se investiții financiare semnificative.

„Parking Spotter este o soluție inovatoare românească, multiplu premiată în competiții la nivel global, care ajută utilizatorii să găsească un loc liber de parcare în orașele aglomerate, folosind algoritmi de Inteligență Artificială, aplicați pe imaginile camerelor de supraveghere. Aplicația își propune să redea orașul cetățenilor, cu până la 30% mai puțin trafic, aglomerație și poluare. Astăzi, lansăm aplicația în premieră în România, la Carrefour Brașov, unde ne propunem să aducem un plus de satisfacție clienților Centrului Comercial, în special în perioadele foarte aglomerate, prin ghidarea lor către cel mai apropiat loc liber de parcare, reușind astfel să le câștigăm timp important pentru activitățile cu adevărat plăcute alături de familie și prieteni”, a spus Ovidiu Ciurte, Product Owner Parking Spotter.

Despre soluția propusă de echipa care a pornit din Cluj am scris încă din 2017.

La nivel național, Parking Spotter completează gama de aplicații dezvoltate în infrastructura digitală Carrefour, care include aplicațiile Bringo, de livrare a cumpărăturilor la domiciliu în 18 orașe din România, precum și aplicația Gurmandio, care livrează clienților din Baia Mare, Botoşani, Brăila, Buzău, Drobeta-Turnu Severin, Focşani, Galaţi, Iași, Oradea, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Roman și Ștefăneștii de Jos o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Ecosistemul digital Carrefour integrează și aplicația Carrefour Pay, cu ajutorul căreia clienții pot verifica prețurile produselor sau pot plăti direct din aplicație, la casele de marcat clasice sau la cele de tip self check-out, reducând timpul de așteptare de la case.

De asemenea, portalul carrefour.ro pune la dispoziția clienților la nivel național posibilitatea de a comanda produse nealimentare, dar și produse proaspete (fructe, lactate etc) în zona București și Ploiești, din 2018.

O inovație în ceea ce privește metodele de plată o reprezintă și plata cu amprentă, disponibilă în prezent doar în București, în magazinul Carrefour Market Green Court.

Carrefour România se distinge pe piața de retail din România prin atenția pe care o acordă integrării instrumentelor digitale în experiența de cumpărături a clienților, printr-o abordare de tip omnicanal, care îmbină serviciile offline cu cele online.